lerfall Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Denne var faktisk veldig tøff! Liker stilen En liten detalj kunne vært å lakkert kanten på felgene svart? bare et lite forslag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 tøft!! gøy at noen tørr å prøve noe aent, men syns du skulla hatt listene å speilene sorte, tror d hadde sett veldi bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Grom bil Syns den var knall rå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Tøff denna min lille vri ville vert sorte speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bac023 Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2011 Diffusern bak er også grønn, det kommer også en cat killer i grønn:) pluss litt grønn monster energy dekor. Mulig bilen stilles ut på gatebil vålerbanen, ikke helt bestemt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethW Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Stilig med litt annerledes look. Du skulle hatt motordekselet sort med de Monsterskrapene/stripene i grønt på skrått over heller. +1 Tenkte AKKURAT på det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johan-is Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 herlig at noen vil skille seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Stilig med litt annerledes look. Du skulle hatt motordekselet sort med de Monsterskrapene/stripene i grønt på skrått over heller. +1 Tenkte AKKURAT på det samme! +1 Synes det ble litt overkill med hele dekslet grønt, fett at du skiller deg ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bac023 Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 da var front leppa på også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Hehe denna er ganske rå artig med en bil som skiller seg litt ut fra alt annet vi ser her på bimmers! Hvor holder du til? hvor kan vi forvente å se denne bilen kjøre rundt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Går en sort VW Transportert med samme signalgrønne fargen på speil, felger, samt monstermerker i Elverum. Har snudd meg 3 ganger ette den og ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bac023 Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Takk takk:) blir mere monster energy dekaler på den. Bilen holder til i Lillestrøm området, skal prøve å få me meg det som er av BMW treff som er i nærheten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supermen Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 burde cabbe sammen en dag og tatt noen bilder du er jo ikke langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Rått .... Døpes herved "Hulk" in angry mode ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bac023 Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 ja vi burde ta noen bilder supermen:) bare vente til jeg får på no mere dekor. den grønne front leppa fikk smake en fartsdump på fredag så den er ikke lenger i blant oss. kanksje jeg burder ha no "Hulk" greier på bilen ja. han er jo et "monster" så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå