krizziii Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Hola Pablo! Jeg må innlede med at jeg kan 0 om bil. Jeg fikk meg for et par uker siden en BMW 316 2002 modell. Jeg syntes det er en pen bil(til å være en første bil), og jeg er så langt veldig fornøyd. Det eneste jeg ikke liker er at orginalfelgene står på. Både vinter- og sommer felgene er prikk like. Derfor skal jeg kjøpe nye, men jeg fant ut at fattern hadde et par felger til 523'n sin. De er dritfete! Derfor lurte jeg selvfølgelig på om jeg kunne låne disse litt. Målene er 2x45x35x19. Passer disse på min bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Det kommer vell ann på Inpress. (ET). Sjekk dette. 3 serie og 5 serie passer ikke overrens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 De korrekte målene er forresten 245x35x19. Kun til opplysning. Det finnes en hovedtråd her inne med info om akkurat slike ting som dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå