karl92 Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Heisann folket! Jeg har det problemet nå at det ser ut som senkefjærene fremme på min E39 er knekt, noe som skaper dårlig kjørekonfort og lager en ulyd ved nedbremsing ol. Problemet er, jeg har ingen papirer på senkesettet og jeg og andre kan ikke se hvor mye bilen min faktisk er senket. Jeg kunne jo selvfølgelig fått et verksted til og bytte ut alle fjærene men da blir det mye mer i arbeidspenger, og mer i deler. Så er det noen som har noen formening om hvor mye min bil er senket? om det i det hele tatt er mulig og se... Her er bilen: viewtopic.php?f=6&t=176534 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 ser ut som 50-60 forran ihvertfall. Tipper 30 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Jeg har Eibach pro kit på min touring og min er lavere foran enn din og det skulle senke ca 30mm foran. Bak er min derimot litt høyere, og der skulle det senke 25mm. Men jeg har jo hele tiden sagt andre plasser her inne at mine Eibach senker for mye da... Så jeg vet ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Jeg har senka over 100 og det er omtrent det samme som hans. Kansje litt lavere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Men det letteste er og måle en orginal fra midten av hjulet og opp til hjulbua også gjør du det samme på din egen så ser du det fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Her er bilde av min egen bil med 30 mm foran og 25 mm bak. Eibach pro kit. Jeg skal måle min i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl92 Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 Hm, ikke lett det her. Får vel se om jeg får muligheten til og måle men har ingen orginal og måle på Uansett, hvor mye arbeid er det egentlig og få montert på et komplett nytt senkesett med fjærer både forann og bak? Et verksted sier 6 timer, og et annet sier 5-8 timer siden interiøret må ut. Stemmer dette? Himla dyrt isåfall... Og hvor mye arbeid er det og få montert på et justerbart et? Er ikke noen som kjenner noen, eller eventuelt klarer dette selv som kunne vært interessert i og gjøre dette for meg om fjører må byttes både forann og bak? For betaling da selvsagt. Holder isåfall til i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå