Michael Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Noen som har handlet med dem før ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Ingen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
big daddy Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 jeg har.. meeget dårlig erfaring, hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjalla Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Hva slags erfaringer snakker vi om? Jeg ser på en bil de har til salgs, men er i utgangspunktet skeptisk til å kjøpe av slik små importselskaper... Mulig jeg bare er født for sketisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mo Skrevet Februar 7, 2016 Share Skrevet Februar 7, 2016 Jeg har også veldig dårlig erfaring med handel hos Investco AS Larvik. Uærlige, frekke og vi ble lurt. Så tenk deg godt om og sjekk nøye om kjøretøyet du kjøper stemmer overens med det de lover! Når du handler via et slikt firma og ikke importerer selv så forventer en å få riktige opplysninger om kjøretøyet, det fikk ikke vi. Useriøst og anbefales ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 7, 2016 Share Skrevet Februar 7, 2016 Er det ikke slik at man bestandig skal styre unna firmaer med "invest" i navnet sitt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mo Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 Kan hende det er lurt ja å styre unna firma med "invest" i navnet Vil også informere om at firmaet heter Bil import Investco AS i Larvik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå