mudbug Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Hei Har noen her på forum prøvd denne Fix It Pro penn?? http://www.tvins.com/no/products/fix-it ... it-pro.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 399,- på tvins.com, men $1 på ebay http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250755702661&ssPageName=STRK:MEWAX:IT#ht_4000wt_905 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Ser ikkje spesielt lovande ut... http://www.wkow.com/global/story.asp?s=10273731 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Tar opp denne igjen siden dette er dagens tilbud på Groupon. Så noen filmer på youtube om det. Denne filmen forklarer hva den liksom skal gjøre: Jeg har slutta å tro på julenissen, så at dette funker så bra skjønner jeg jo at ikke er sant. Men noen som har prøvd om det virker i det hele tatt. Mange kommentarer på youtube er både at det funker og ikke funker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 den dekker ripen ja... men du kan se det er brukt noe der og det holder ikke godt. Pennen stivner etter noen minutters bruk og blir ubrukelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Er testa litt på dcn. Fann ikkje tråden no, men konklusjonen er at det er ingen grunn til å kjøpe dette produktet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 har 7 sånne, var rett og slett helt ubrukelig dritt! det bare renner av.. selv om man har tatt på lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Kjedelig for 1028 som har kjøpt denne dealen på Groupon idag foreløpig.. Folk er vel naive og vil vel at bilen skal se litt bedre ut for nesten ingen penger. Tenkte det var greit å høre litt her først ja Dessuten var den noe billigere på eBay ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Har faktisk bestilt denne, kostet meg ikke en dritt fra ebay. Bare for å teste Så kan lage en worklog når den har ankommet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Gjør det da Skriv her så jeg finner den da Btw, noen referanser fra detailing? Kan alltids være interessant å ha en god kontakt på dette området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Har noen referanser ja Send meg en melding på PM. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 spruddel jeg holder til i oslo, og du kan godt få en av meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Jeg har vært ute hos deg tidligere og kjøpt mobil av deg jeg HTC Hero Men bor du i Oslo nå? Er hjemme imorgen på dagen, så kan hente en hvis du har mange til overs som du vil kvitte deg med. Har noen småriper på merca som skal selges på søndag mest sannsynlig, så hadde vært kult om jeg fikk skjult ripene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 åjaaa har du det lol??? jaja tiden flyr..... men da kan du seff bare komme og hente en slik en, jobber ved postbankeneiendom, trondheimsveien 72 0565 Oslo, så det er bare å komme;) ellers bor jeg samme sted:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Tja, kan sikkert komme en tur innom imorgen på jobb. Hmm, hvor langt ned blir det a? Omtrent ved Carl Berner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå