Gå til innhold

Min 1-Serie M-Sport I AlpinHvit I (Solgt!)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 200
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Si ifra neste gang det blir shoot'a : p Det stemte forresten det jeg sa på telefon til Espen i går, Canon Eos 30D heter kameraet mitt, nysgjerrigper! ;)

Will do! Regner med det blir nye bilder ihelga, etter jeg får montert Xenon i grøftelysa, tona framrutene og slengt på H&R fjører foran :)

Hehe, regnet med det var Canon! Jeg bruker Nikon men begynner å bli noen år gammelt så tenkte å kjøpe meg nytt iår ;)

Høres bra ut! Skal somle meg til å tone rutene i ferien sjøl tenkte jeg, men er pes å ta de ut igjen ; p

Bytta til meg kameraet med pcen jeg hadde bygd for noen år sida, så kameraet er ikke nytt. Han forrige typen kjøpte det i 2006 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg bestille meg Carbon speilhus og splittere! :) Eneste jeg lurer på er hvem type av splitterne jeg skal velge.. Har mest lyst på den første av de to bildene, men veit ikke om den blir veldig diskré?

Og om noen veit om en butikk i Norge som selger disse? Ellers blir det bestilling fra US.

1.

7n7fqkods3543g7h66u7.jpg

2. Tror kanskje den blir litt for "rund" i formene..?

zz07eyan32fkxmijx3od.jpg

wfmvb9surzdxime8eo40.jpg

Speilhus:

76tmhnoe18b260o89txu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Legger ved en liten link til siden min, der bilen har LED lysene som jeg fikk anbefalt av deg! :)

Jeg skal også teste xenon-kit i angel-eyesn i og med at jeg ikke var helt fornøyd med lysstyrken i angel eyesen på e92.

Kanskje det er noe som blir aktuelt for deg.

Tenkte i allefall bare å tipse om det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene bilder av pene biler! :)

Takk for det Bård! ;)

Syns du skal bli med på en shoot neste gang du er på disse trakter :)

Blir gjerne med jeg! :wink: Skulle fått til noen rolling shots syns jeg...

Det hadde gjort seg! Bare å si ifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte akkurat det samme som Toastjern angående splitteren på bilde 2. Ble litt som ACS-splitterne til E46. Tror det blir tøft med litt carbondetaljer her :) Funka hvertfall veldig bra til min farge med carbon. Fin bil også forøvrig :)

Ja, vil ha noe som syns nederst, men tror at den på bilde.2 blir litt for dominerende..

Jo, takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Legger ved en liten link til siden min, der bilen har LED lysene som jeg fikk anbefalt av deg! :)

Jeg skal også teste xenon-kit i angel-eyesn i og med at jeg ikke var helt fornøyd med lysstyrken i angel eyesen på e92.

Kanskje det er noe som blir aktuelt for deg.

Tenkte i allefall bare å tipse om det :P

Hehe, merkelig at du nevnte akkurat det der :P Vært under vurdering hos meg også, men er brukbart fornøyd med ringene som de er nå med LED pærene :) Eneste er at de godt kunne vært hakke sterkere mtp dagslys.

Men, kjør på Thord! Detta blir bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk forresten igjen bilen igår kveld etter toning av ruter :) Ble fornøyd med resultatet, og tror jeg traff ganske bra mtp mørkhetsgrader fra orginaltoninga på siderutene bak kontra framrutene. Kommer et par bilder ikveld av resultatet :)

Ellers, så har jeg kjøpt meg et ordentlig leketøy!

Kawasaki KFX 400ccm ATV :) Gotta love it!

ibbx7f4x3a27sfzlz5dn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...