Joachim_M5 Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Skrevet Mai 29, 2012 Etter å ha vært ei helg på Våler uten bil, samt at jeg satt på noen runder med Jørgen i e21'n så fikk jeg dilla! Skal faen ikke på gatebil igjen uten egen bil en gang til...! Så i går og idag har det skjedd litt med e30'n igjen, omsider...... Begge manifoldene er nå ferdige, etter at jeg måtte gjøre om en liten bommert på den ene.. Velteburet, stolene, dashbordet, el-nettet og pedalene er nå oppsagt...! Fullbur, custom ledningsnett og pedalboks skal inn. Dashbordet skal selvfølgelig tilbake, blir muligens flokka..
freddalur Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 No må du stå på Joachim, litt over 1 og en halv måne til rudskogen vettu
Joachim_M5 Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Skrevet Mai 29, 2012 Kan nok lett si at årets sesong e avlyst for min del... Kjem sterkere tbake neste år tenke i...
Joachim_M5 Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 Dagens økt... tok ut motor og gir, og skjærte ut midten av frontplata. Trenger plassen får å få inn stor nok intercooler og radiator.. Skal til Molde å kjøpe stålplate og finkantstål imårra, sa da blir det vel sveising igjen..
Kristian Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Saker joachim! Fortsett med ta tempoet her no så blir det fortgang!
Joachim_M5 Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Skrevet Mai 31, 2012 Vfr 750, 93mod selges: http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=35200456
joggis Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 hvor har du skaffet de varmeskjoldene som er på dempertårne ditt?
MonsterM3 Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 hvor har du skaffet de varmeskjoldene som er på dempertårne ditt? Er vel bare varmeteip av noe slag, sånt skaffer de fleste tuningfirmaer, og ganske lett å finne på nett selv Feks, http://www.demon-tweeks.co.uk/motorspor ... at-barrier
Joachim_M5 Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 hvor har du skaffet de varmeskjoldene som er på dempertårne ditt? Selvheftende varmematte fra PPF.
MikaelR Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Lika motorvalget ditt va det så vansklig å få tak i manuel at du mått kjøp eske ny?
Joachim_M5 Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Er ikke så jævlig mange brukte å få tak i, dessuten fikk jeg til en god-deal med GS. Så vi fikk tak i 10stk direkte fra Getrag for 16 lapper pr kasse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå