Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
:):lol:

Hadde en gammmel Bruker i:) 2008 va i medlem hr:) dåkkår 2009;) Gammel BMW mann I :)

2008? Det gjør vel meg til en olding det da? ;)

Skrevet

Havna plutselig på jobb i Angola av alle steder. Flyet ble først kansellert fra Frankfurt til Luanda, så vi måtte overnatte i Frankfurt til neste morgen. Når vi omsider kom til Angola kl 17 idag så fikk vi vite at vi ikke kommer oss offshore før mandag..... Så da blei det plutselig hotellweekend i 30 grader med betaling! :) Er ikke helt feil det på denne årstida merker jeg..... :) Kos dere i drittværet!! :D

• 2 weeks later...
Skrevet
Havna plutselig på jobb i Angola av alle steder. Flyet ble først kansellert fra Frankfurt til Luanda, så vi måtte overnatte i Frankfurt til neste morgen. Når vi omsider kom til Angola kl 17 idag så fikk vi vite at vi ikke kommer oss offshore før mandag..... Så da blei det plutselig hotellweekend i 30 grader med betaling! :) Er ikke helt feil det på denne årstida merker jeg..... :) Kos dere i drittværet!! :D

Pøh! 30 grader her på vestlandet også... :^o

Skrevet

Vi låg på på President Hotel, var helt greit det. var fint nede på promenaden og noen områder ute på Ilian, men det var vel strengt tatt alt. Var der bare fra fredag til mandag, så fikk vi helikopter ut på båten. Ligger utenfor Elfenbenskysten nå, skal hjem på tirsdag. :)

Skrevet

Stilig! Jeg fikk og tilbud om jobb på en båt der nede, en seismikker de ville hvertfall at jeg skulle reise til Angola...Men takket nei til tilbudet, suns det var nok å reise til Houston og så ned til Galvestone for så ut til båten med helikopter... :roll:

Skrevet
Ligger utenfor Elfenbenskysten nå, skal hjem på tirsdag. :)

I e sikkert ikke den eneste men i har litt jobb te d... :lol:

Ser ut t at i bli hæme bære ei veke, så bli d sekkert ut på Cosl Pioneer i 1,5 veke...

Og på den friuka ska i bygge bur i M5'en T Niklas, gjør ferdig bunnpanna på s50'n t Trond Rune, pluss mykje anna småtjafs.... Så det blir ei kort uke trur...! Du får bare komme me ditt du au, e så gale likevæl no...! :lol:

Skrevet
Joachim_M5, hvilket felt ligger dere ved? Vi ligger på Baobabfeltet utenfor Elfenbenskysten akkurat nå.

Veit ikke hva feltet heter, men vi ligger rett ut for Abidjan tror jeg..

Hvis du går på marinetraffic.com og leiter opp Ocean Rig Olympia så finner du oss. :) Åssen båt er du på da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...