Runar-CSi Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Ligger utenfor Elfenbenskysten nå, skal hjem på tirsdag. I e sikkert ikke den eneste men i har litt jobb te d... Ser ut t at i bli hæme bære ei veke, så bli d sekkert ut på Cosl Pioneer i 1,5 veke... Og på den friuka ska i bygge bur i M5'en T Niklas, gjør ferdig bunnpanna på s50'n t Trond Rune, pluss mykje anna småtjafs.... Så det blir ei kort uke trur...! Du får bare komme me ditt du au, e så gale likevæl no...! Hoho... Ja va det i regna med... Vi ringes når du e hjemme tenke i!
S.Hafsmo Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Vi har slått av AISen (Piratgreie), så jeg aner egentlig ikke hvor vi er, men det er rundt 40nm fra Abidjan. Båten helter Fugro Saltire.
Joachim_M5 Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Skrevet Januar 27, 2013 Da er dere sikkert ikke så jævlig langt unna oss...
Joachim_M5 Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Skrevet Februar 8, 2013 På vei ut til Cosl Pioneer nå, noen kjendiser herfra som jobber der eller?
Ivrig86 Skrevet Februar 8, 2013 Skrevet Februar 8, 2013 Liker prosjekta dine!! Denne S2, er det gamle til Thomas / Edge Performance?
Joachim_M5 Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Skrevet Februar 8, 2013 Nope, har bare gått på vanlig vei som urørt bil denne tidligere.
Jørgen-A Skrevet Februar 8, 2013 Skrevet Februar 8, 2013 Pioneer? Trodde du sku te med stero i e30n e no:):)hehe
Joachim_M5 Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Skrevet Februar 8, 2013 He jo stereo i den, d e no 6 syl på kvar side!
Pedi Skrevet Februar 8, 2013 Skrevet Februar 8, 2013 På vei ut til Cosl Pioneer nå, noen kjendiser herfra som jobber der eller? Madammen min har vært i forpleiningen der, byttet nettopp til COSL Promotor... (Men du kan nå hilse til Forpleinings-Lene som går på natt, fra meg og madammen (Åse)...)
Joachim_M5 Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Skrevet Februar 9, 2013 Synd jeg ikke fikk hilse på madamen da! Men maten er jævlig bra her, kommer sikkert til å bli feit før neste uke er omme...! Flaks det er bra treningsrom her!
Pedi Skrevet Februar 9, 2013 Skrevet Februar 9, 2013 Vi har slått av AISen (Piratgreie), så jeg aner egentlig ikke hvor vi er, men det er rundt 40nm fra Abidjan. Båten helter Fugro Saltire. Fugro Saltire? Da tror jeg jaggu at jeg var med å monterte krana når båten var ny...
Joachim_M5 Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Skrevet Februar 17, 2013 På vei ut til Cosl Pioneer nå, noen kjendiser herfra som jobber der eller? (Men du kan nå hilse til Forpleinings-Lene som går på natt, fra meg og madammen (Åse)...) Skulle visst hilse tilbake
Jørgen-A Skrevet Februar 17, 2013 Skrevet Februar 17, 2013 No må du ha de hæm å bye færdi na biln din!!.?
Joachim_M5 Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Skrevet Februar 17, 2013 Hæm på tirsdag trur i. He bestillt STOR Griffin radiator, litt mær AN-slange, etter sigende RÅ eksosbandasje mæ kobber i, og V-bandsklemmå t turboæn no.. Ska få inn radiatorn og diverse i fronten, slik at i fer måle skikkelig kor stor intercooler i får plass t.. Trur den au bli stor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå