Joachim_M5 Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Skrevet Mai 25, 2011 Tok av toppen igår: ARP boltene funka bra til å nappe ut vippearmsakslene med... Resultatet av originale ventilfjærer og brutal turtallsperre... Så nå blir det nye vipper samt steg2 fjærer med CrMo retainere fra PPF. Ventiler og seter skal mirafreses, og så skal den opp i benken og bremses og mappes. Og for alle som ikke veit d, oljerøret som ligger over kammen på m30 motorene kan snus feil vei, for det låg feil vei på denne...
Kjakan Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 Satan for ei råå skute! Fekk sett den på gatebil, men da under reperasjon desverre! Blir vell bra ned litt nye deler i topp
Joachim_M5 Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Skrevet Mai 25, 2011 Bilen er nå tilsalgs, så snart jeg får sammen motoren og alt funker igjen. Motoren kan også selges løst, med girkasse og komplett turbosystem "nøkkelferdig!" Høy prisklasse, men seriøst interesserte kan sende et PM. Selger kun for å finansiere annet prosjekt, så skambud er uinteresant.
Joachim_M5 Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Skrevet Mai 25, 2011 "Hva er bilen"? "Bilen" er slik du ser den, komplett med motor og driv. Selger ikke bilen uten motor, det er enten bare motor og gir som selges, eller alt samlet.
ehrnst Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 Kjører du tenningskutt som turtallsperre eller? Det er hvertfall hardt for vippene
Joachim_M5 Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Skrevet Mai 25, 2011 Bilen er en en original 90mod 325i mtechII. Er tatt godkjent karosseribytte på den, så i vognkortet er den en 1984 320i Kun tenningskutt ja. Electromotive Tec2 har bare ignitioncut dessverre. Kommer til å bytte sprut på den hvis jeg skal beholde'n.
MonsterM3 Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Bilen er nå tilsalgs, så snart jeg får sammen motoren og alt funker igjen.Motoren kan også selges løst, med girkasse og komplett turbosystem "nøkkelferdig!" Høy prisklasse, men seriøst interesserte kan sende et PM. Selger kun for å finansiere annet prosjekt, så skambud er uinteresant. Jeg vet hva den gikk for sist, er det samme prisklasse nå ? ja eller nei holder
oddis Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Skikkelig ergelig at det gikk adundas på Våler, hadde planer om å lage film av kjerra di også! Det nye prosjektet ditt, er det også E30 med spinnende rondell?
Reset Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Skikkelig ergelig at det gikk adundas på Våler, hadde planer om å lage film av kjerra di også! Det nye prosjektet ditt, er det også E30 med spinnende rondell? Tipper e34 m5 turbo
Joachim_M5 Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Skrevet Mai 26, 2011 Skikkelig ergelig at det gikk adundas på Våler, hadde planer om å lage film av kjerra di også! Det nye prosjektet ditt, er det også E30 med spinnende rondell? Tipper e34 m5 turbo Ja, var litt synd med vippene. Trøster meg med at det blir bra nå når toppen kommer på igjen. Har diverse planer, får se om hele bilen eller bare motoren blir solgt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå