Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takker for ei trivelig "helg", gøy å selge motor når man får treffe to hyggelige karer! Håper du får ei smertefri montering og at den fyrer på første forsøk! :) Så får vi satse på at motoren fortsetter å fungere like jævlig bra som den har gjort. Nesten litt vemodig å se e30'n stå der uten motor, men d skal forandre seg fort! :)

Forventer en prosjekt-tråd etterhvert? Så får vi ta oss en knert igjen neste gang jeg skal til bartebyen! :)

Skrevet
Takker for ei trivelig "helg", gøy å selge motor når man får treffe to hyggelige karer! Håper du får ei smertefri montering og at den fyrer på første forsøk! :) Så får vi satse på at motoren fortsetter å fungere like jævlig bra som den har gjort. Nesten litt vemodig å se e30'n stå der uten motor, men d skal forandre seg fort! :)

Forventer en prosjekt-tråd etterhvert? Så får vi ta oss en knert igjen neste gang jeg skal til bartebyen! :)

Ligeså ligeså, en så bra service vi ble servert hoss derre skal en lete lenge etter, stor takk :) har store planer om å ta en criuse runde neste sommer ei lita lang helg med div grom biler, gått an å fått t en sikkelig fest da, he he he :) Ja får håpe på det, blir å få finne seg et nytt karosseri no å få fyra opp s50'n, få ut av alt der og fikse opp andre karosseriet helt, lakkeres og montering, forhåpentligvis uten så veldig mye prakk :) har endel dekk som desverre ikke ble lagt på veien iår, så håper det går an å få unna noe til våren :) får se om det blir en liten prosjekttråd etterhvert.

Skrevet

Ikkje bare anskaffelse Jørgen, den he havna oppi au.... :)

Slik såg det ut 3,5 time etter at 750'n rulla inn på verkstedet.... :D

Trond Rune og Marius hjalp meg, så det gikk igrunn kjapt.

Og JA..... den står litt skeivt no ja...! :)

8p0w2np1k9ih47xt24bm.jpeg

m8hnjvcd6ysarqvsyanr.jpeg

bgw7o5lf2f0twmhx387r.jpeg

c8e6bwnysuitu21mpcpy.jpeg

Skrevet

Skal ihvertfall ha minimum rundt 700hk i motoren, så får vi se hvor mye over det jeg tør å ta ut i første omgang... :) Veit det går mer, men tenkte å bruke den en stund før vi begynner å teste grenser... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...