Joachim_M5 Skrevet September 10, 2011 Forfatter Skrevet September 10, 2011 Takker for ei trivelig "helg", gøy å selge motor når man får treffe to hyggelige karer! Håper du får ei smertefri montering og at den fyrer på første forsøk! Så får vi satse på at motoren fortsetter å fungere like jævlig bra som den har gjort. Nesten litt vemodig å se e30'n stå der uten motor, men d skal forandre seg fort! Forventer en prosjekt-tråd etterhvert? Så får vi ta oss en knert igjen neste gang jeg skal til bartebyen!
Joachim_M5 Skrevet September 10, 2011 Forfatter Skrevet September 10, 2011 Motorn e solgt, nye tinger på gang!
freddalur Skrevet September 10, 2011 Skrevet September 10, 2011 Takker for ei trivelig "helg", gøy å selge motor når man får treffe to hyggelige karer! Håper du får ei smertefri montering og at den fyrer på første forsøk! Så får vi satse på at motoren fortsetter å fungere like jævlig bra som den har gjort. Nesten litt vemodig å se e30'n stå der uten motor, men d skal forandre seg fort! Forventer en prosjekt-tråd etterhvert? Så får vi ta oss en knert igjen neste gang jeg skal til bartebyen! Ligeså ligeså, en så bra service vi ble servert hoss derre skal en lete lenge etter, stor takk har store planer om å ta en criuse runde neste sommer ei lita lang helg med div grom biler, gått an å fått t en sikkelig fest da, he he he Ja får håpe på det, blir å få finne seg et nytt karosseri no å få fyra opp s50'n, få ut av alt der og fikse opp andre karosseriet helt, lakkeres og montering, forhåpentligvis uten så veldig mye prakk har endel dekk som desverre ikke ble lagt på veien iår, så håper det går an å få unna noe til våren får se om det blir en liten prosjekttråd etterhvert.
Jørgen-A Skrevet September 15, 2011 Skrevet September 15, 2011 Nå syns jeg du bør tilføye litt her. Jeg tror du har gått i annskafelse av motor
Joachim_M5 Skrevet September 15, 2011 Forfatter Skrevet September 15, 2011 Ikkje bare anskaffelse Jørgen, den he havna oppi au.... Slik såg det ut 3,5 time etter at 750'n rulla inn på verkstedet.... Trond Rune og Marius hjalp meg, så det gikk igrunn kjapt. Og JA..... den står litt skeivt no ja...!
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 15, 2011 Skrevet September 15, 2011 Oi oi oi ! detta blir tøft Har du fått tak i manuellkasse eller ?
Kristian Skrevet September 15, 2011 Skrevet September 15, 2011 Faen for et tempo da joachim! Ta blir så sjukt.
Joachim_M5 Skrevet September 15, 2011 Forfatter Skrevet September 15, 2011 Har splitter ny 850i Csi kasse liggende som skal på.
Jørgen Lie Skrevet September 15, 2011 Skrevet September 15, 2011 Her satses det friskt ser jeg Tøft! God plass oppi der da
Joachim_M5 Skrevet September 15, 2011 Forfatter Skrevet September 15, 2011 Skal ihvertfall ha minimum rundt 700hk i motoren, så får vi se hvor mye over det jeg tør å ta ut i første omgang... Veit det går mer, men tenkte å bruke den en stund før vi begynner å teste grenser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå