Daniel325i Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Ja farge på bilen er veldig fin. kansje eneste e39 i norge med den farge?Bilde av interiør blir å kom snart. Her er min 523ia.. Solgt den til min bror... en av Bmws topp 5 farger! Husker eg fekk lyst på touringen din forrige gang den var på finn.no kun pga fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 nice Jeg har meint jeg har også sett en E39 M5 med samma farge og interiør farge som jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 Har du flere biler av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 I dag fikk jeg: - Tenningslås bestilt på chassi.nr - 4 stk Spacere 15mm tykk, Dem er levert inn til dreing til 74,6. Lager en adapter fra 74,5 til 72,... sånn at jeg får på mine 18" Også en stor pakke med bare understell deler. 16 deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 Greit å få bytta tenningslåsen når den begynner å glippe, greit nok at den kan glippe litt når man vrir om tenninga for å starte, men var uheldig og låsen gled over når jeg skulle stoppe motoren, satt der med nøkkelen i hånda og motoren sveiv fremdeles. Flott bil med flott farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2011 I går fikk jeg byttet. Bærearm foran begge sider Caster staget foran begge sider Knirkeforing begge sider bake Alle 4 øvre bærearmer bake Brukte 5 og halv timer med noen kaffe pauser Bilen vart konge å kjør med no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 I dag har jeg fått på "Sommer" felgene. Som sakt jeg måtte lag til adapter for å få på felg i fra e46 sia e39 har større nav. Dem bildene er tatt med mobil bilen skriker etter meir senk foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Pent fargevalg å ble fine felger.. Jobber du for F.Dyrkorn på Sjøholt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 Jepp det stemmer at jeg jobber der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Jepp det stemmer at jeg jobber der ja. No stemmer det ikke lengere. Begynt å jobb på Wist last og buss ålesund no. Begynt der rett over nyttåret Har vært lite fram gang i det siste på bmw. Vært mye privat arbeid og diverse. Noen som har billige 18" dekk til salgs i nærheten av ålesund? 255/35 235/40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå