Kjexx Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Hei. Jeg har planer om å importere en m3 fra England som skal brukes til ombygging. Lurer da på om det er noen som har gjort/gjør dette ofte som kan gi meg noen tips eller erfaringer... Hva er det beste eksemplaret og hente inn? 3.0 eller 3,2? Så lurer jeg på er om det lønner seg å kjøpe usett og få fraktet den med båt over til Norge. Eller om det lønner seg å dra til england selv.. Er det lurest å kjøpe en som er helt original? Med tanke på ombygging. Det er vel kanskje ikke smart med senk og masse jall på bilen. Med tanke på ombygging av den jeg har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Det beste er å dra å se. Bilder lyver og kjedelig og få en bil med rådebank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2011 Det er jo forsåvidt sant ja.. Men vet du hvor det går båter man kan frakte bilen til Norge fra da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Skal du kjøre bilen hjem må du enten ta ferje til Frankrike, Belgia, Nederland eller Danmark. Skal du frakte den uten at du er med selv går det stort sett båter overalt, men her må du nok høre med store transportselskaper. DFDS Thor Line har bl.a. fast "frakterute" til Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2011 Hva tror du ca frakt prisen til DFDS Thor Line er da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Jeg aner ikke. Det må du nok ta med DFDS. Hadde det vært meg hadde jeg definitivt kjørt bilen hjem selv. Er alltid hyggelig med en biltur gjennom Europa. Virker som om mange ikke liker tanken på slikt, kanskje jeg skal starte meg en hjemkjørings-business. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2011 Hehe, det kunne vert noe det. Men absolutt ikke dumt å kjøre igjennom europa selv.. Hva med belgia? Finnes det noen sider med biler til salgs der da? Hater høyrestyrte biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oljebrenner'n Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Hvorfor England? Når det gjelder E36 M3 som donorbil bør det være mulig å finne noe i Tyskland eller ellers i Europa vil jeg tro...(original venstrestyrt). Men er det egentlig så mye å spare på ombygging? Donorbil, 1993-1998 E 36 M3 fortollet inn til Norge + deler, arbeid, godkjenning ++ vs. original M3 fortollet inn som kan selges som originalbil (når den tid kommer). Men man får jo masse erfaring med ombygging, trafikkstasjonen osv. da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå