Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har faen ikke svindla deg din sugg! Nå får du ta å styre deg. Jeg ga beskjed om at noen av synk ringene i gearkassa var ødlagt.!

Skrevet
Har faen ikke svindla deg din sugg! Nå får du ta å styre deg. Jeg ga beskjed om at noen av synk ringene i gearkassa var ødlagt.!

Unfint språkbruk. Du legger litt opp til dette selv. når du foreslår forsikrings svindel.

Hvordan går det med saken? er den registret hos politiet og forsikrings selskap?

Bør kanskje ikke vente for lenge. Er øsnskeligt at du kommer med oppdateringer i saken, slik at andre medlemer kan søke det opp senere.

Skrevet

Er lite vits å lage en slik tråd som dette å stille spørsmål om hvordan du skal gjøre dette videre når du sier at du skal svindle forsikringa i tillegg.

Skrevet

Du sa aldeles ikke ifra til meg når jeg henta motoren at kassa trengte nye synkringer nei, da hadde jeg aldri kjøpt den. Det er det dummeste jeg har hørt. Tror det er du som må styre deg, du gjør deg ganske upopulær på forumet med sånt språkbruk og utsagn...

Skrevet

Har ikke sakt at jeg SKAL svindle? Jeg spurte om det var mulig! Det er vell ikke rart jeg blir forbanna på sturlis når han kommer med sånn pisspreik?

Sturlis: Jeg har 3 vitner på at jeg sa at det var noe med girkassen.

Skrevet

Du vet vel at politiet er inne på forskjellige forum å leser:P Dette er norges største BMW forum så de har nok allerede vært å lest de dumme innlegga dine:P

Skrevet
Har ikke sakt at jeg SKAL svindle? Jeg spurte om det var mulig! Det er vell ikke rart jeg blir forbanna på sturlis når han kommer med sånn pisspreik?

Det er mulig og svindle ja :shock: Det er sjelden man ser at noen spør om sånt på et åpent forum :applause: Og i tillegg blir man forbanna når andre ikke forteller sannheten........ verden er rar :?

Skrevet

Trådstarter.. Gjør det du selv føler og følg magefølsen av hva du vil gjøre..

Det å gni på ekstra skade på bilen er IKKE populært og om du blir tatt for dette ødelegger du mye for deg selv, ingen andre!

På jobben min, om vi får inn et panser med feite riper pga hærværk, legger vi fyller på dette og vi tar da med steinsprut enten kunden spør om dette eller ei..

Skrevet

Ikke for å blande meg for mye her men, hvis du vet hvem som har gjort dette, hvorfor går du ikke bare rett til de og ber de erstatte skadene de har påført bilen din? Hvis de er villige til dette må vel det være en bedre løsning enn å dra til politiet og anmelde, bevise og satste på at de gjør noe?

Dette er bare min mening da, og hva jeg ville gjort i en slik situasjon ;)

Hvis det ikke løser seg slik har du da en plan B: Politiet..

Skrevet

Det er nok den "snille" utgaven som er blitt fortalt her. Virkeligheten er muligens en helt annen :)

Skrevet
Det er vell ikke rart jeg blir forbanna på sturlis når han kommer med sånn pisspreik?

De 3 vitnene der kan du sikkert med letthet få til og vitne mot dem som ripet opp bilen din også. :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...