Gå til innhold

Dører til E36 touring

Fyril
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har liggende 4 stk E36 Touring dører. Mener at de er 100% rustfrie og i meget bra stand. Har også en bakluke med et par småflekker på, men er litt usikker på om jeg vil selge den siden jeg. Det skal mye til å foinne en bedre brukt bakluke enn denne. Og holder på med en Touring selv som har en ok bakluke, men der er det noe rust på. Fargen er rød met., men har glemt ut koden. Ikke brokatrot og ikke calypsorot. Er den mest vanlige røde met. på E36 og E39.

Jeg skal reise bortover til Oslo på fredag og være i Østfold i helgen. Så dørene kan i så fall transporteres trygt i min Ford Transit og blir dekket til med tepper.

Jeg drar tidlig fredag morgen, og gjør klar bilen torsdag kveld. Så vi må i så fall bli enige i morgen. Dørene kan leveres direkte på døren hvis du ikke bor for langt unna min kjørerute.

Siden dørene er i meget bra stand vil jeg ha 1.000 kr stk for dem. Dette er ikke dører som har rust nede i hjørnene som er vanlig på de fleste andre dører som er til salgs. Og Touring bakdører er mye sjeldnere enn sedandører. Bakluken må jeg sove på om jeg vil kvitte meg med.

Ta gjerne kontakt i morgen på nummer 92 22 65 44 siden jeg er ute det meste av dagen.

Hilsen Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...