Zymh Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 Hei, sjekket ut på youtube hvordan få ut orginale radio/kassetspilleren ut av en BMW 528i e39 96'modell. Jeg har ingen anelse hvordan jeg skal få den ut. Denne var litt "tricky". Tror bildet forklarer litt mer. Takk på forhånd! her er to bilde:
GOas Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 Det er ett lite hull rett under vulumbrytern, bruk en liten umbrakonøkkel eller skrujern å vri til venstre, så løsner den. edit: aha, noe som mangler der ja. den blir verre
Bmwm51 Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 sett inn en skrutrekker. flat! på venstre side. Press den inn, og prøv å vipp ut! gjorde sånn på min forrige:) men kan ikke love no
marjoh Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 dytt den saken der til høyre med et flattjern, og så trekk den forsiktig ut. er forskjellige på alle spillerne, at den kan være til venstre og at det er en umbrako nederst stemmer det å
bmw black jet Skrevet Mai 28, 2011 Skrevet Mai 28, 2011 hvis det ser ut som på bildet gjør du som ha over skrev, men press helt inn til høyre og trekk mot deg.
Stonescream Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 På min har jeg det lille hullet rett under, men brukte en 10 hex, men den løsna ikke i det hele tatt som jeg la merke til. Må man løsne den mutteren som er "innerst" på volumkontrollen som knappen er festa til og? Kanskje gjengene på hullet var ødelagt så når jeg forsøkte å løsne gikk det bare rundt uten noe effekt. Hva gjør man om det skjer?
Dagi124 Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 På min har jeg hullet, bruker en 10 torx og vrir litt til venstre så kan jeg bruke torxen mot plasten og dra den litt ut.
Hansh Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 Fungerte fint på vår E39 første gang å bare stikke inn et skrujern og så kom den ut, men mekanismen hang seg tydeligvis opp da jeg dyttet den inn igjen for har ikke vært mulig å løsne den på vanlig måte etter dette. Regner med jeg må være noe voldelig om jeg skal ha den ut igjen, og at dette kan forekomme hos andre og.
bmw black jet Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 har du ikke fått den ut? gjør som marjoh skrev. min så helt lik ut så bare pass på og press flattrekkeren så langt til hæyre det går mens du presser den utover med samme flatjernet.
marjoh Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 den med torx er den spilleren med kjørecomp/bredt display. Den på bildet er den uten høres ut som at gjengene er ødelagt om du ikke får den ut ja.
Stonescream Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Jeg fikk ikke ut min heller, så søkte rundt på nett etter andre måter å få den utpå og kom over denne linken: http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtop ... =e39+radio Må prøve dette selv i helga da torx ikke gjør noen ting og spilleren sitter fast.
Stonescream Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Jeg fikk ut min spiller på måten som er beskrevet i linken jeg la inn i forrige innlegg. Et tynt skruhjern på hver side av kontrollpanelet til aircondition gjør at dette kommer hoppende ut. Brukte så begge hendene og trykka ut spilleren på høgre siden. Når først ene siden hadde hoppa ut, fikk jeg også ut andre siden. CD-spilleren er festa med 2 10 torx ( NB ikke umbraco) som en bare skrur ut og så kan man få ut denne lett. Min bil fra 09 2000 hadde FAKRA kontakt og ikke den gamle typen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå