Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, sjekket ut på youtube hvordan få ut orginale radio/kassetspilleren ut av en BMW 528i e39 96'modell. Jeg har ingen anelse hvordan jeg skal få den ut. Denne var litt "tricky". Tror bildet forklarer litt mer.

Takk på forhånd!

her er to bilde:

j649oevrf1gvfudovy2o.jpg

cf43z0bn3xtare4ruxj0.jpg

Skrevet

Det er ett lite hull rett under vulumbrytern, bruk en liten umbrakonøkkel eller skrujern å vri til venstre, så løsner den.

edit:

aha, noe som mangler der ja. den blir verre

Skrevet

sett inn en skrutrekker. flat! på venstre side. Press den inn, og prøv å vipp ut! gjorde sånn på min forrige:) men kan ikke love no

Skrevet

dytt den saken der til høyre med et flattjern, og så trekk den forsiktig ut. er forskjellige på alle spillerne, at den kan være til venstre og at det er en umbrako nederst stemmer det å :)

67lzmwo15ktpu5u8f33e.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

På min har jeg det lille hullet rett under, men brukte en 10 hex, men den løsna ikke i det hele tatt som jeg la merke til. Må man løsne den mutteren som er "innerst" på volumkontrollen som knappen er festa til og?

Kanskje gjengene på hullet var ødelagt så når jeg forsøkte å løsne gikk det bare rundt uten noe effekt.

Hva gjør man om det skjer?

Skrevet

Fungerte fint på vår E39 første gang å bare stikke inn et skrujern og så kom den ut, men mekanismen hang seg tydeligvis opp da jeg dyttet den inn igjen for har ikke vært mulig å løsne den på vanlig måte etter dette. Regner med jeg må være noe voldelig om jeg skal ha den ut igjen, og at dette kan forekomme hos andre og.

• 1 month later...
Skrevet

den med torx er den spilleren med kjørecomp/bredt display. Den på bildet er den uten :) høres ut som at gjengene er ødelagt om du ikke får den ut ja.

Skrevet

Jeg fikk ut min spiller på måten som er beskrevet i linken jeg la inn i forrige innlegg.

Et tynt skruhjern på hver side av kontrollpanelet til aircondition gjør at dette kommer hoppende ut.

Brukte så begge hendene og trykka ut spilleren på høgre siden. Når først ene siden hadde hoppa ut, fikk jeg også ut andre siden.

CD-spilleren er festa med 2 10 torx ( NB ikke umbraco) som en bare skrur ut og så kan man få ut denne lett.

Min bil fra 09 2000 hadde FAKRA kontakt og ikke den gamle typen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...