kevage Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Skal ha for fronten da?Send Pm! Pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skar89 Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Har du lyktene til fangeren? eller vet hvor det kan skaffes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevage Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Har du lyktene til fangeren? eller vet hvor det kan skaffes? Det har jeg ikke. Går ut ifra at gsbildeler kan skaffe det, selv om det sikkert ikke er billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skar89 Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Har du lyktene til fangeren? eller vet hvor det kan skaffes? Det har jeg ikke. Går ut ifra at gsbildeler kan skaffe det, selv om det sikkert ikke er billig. ukey får sjekk ut me de først:) Vingen kommer på posten til meg i morgen så tar den ut da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevage Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 Mtech fronten er fremdeles til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 pris på den da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevage Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 pris på den da ? Kom med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 500+frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevage Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 500+frakt Det er notert, men det blir nok for lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skar89 Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 som sagt har du vist av hvor det har vært mulig å få tak i de lyktene som passer på så har jeg kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevage Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 som sagt har du vist av hvor det har vært mulig å få tak i de lyktene som passer på så har jeg kjøpt. Sikker på at det skal være noen lykter der? http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 6&type=new Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skar89 Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 meget sikker ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skar89 Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 700,- byr æ fer front fangern.. kjøpt mæ enda en e28 i dag så må ha front på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevage Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 tåkelys/grøftelys og blinklys skal være i den fangeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå