Gå til innhold

logitech g27

zachariassen
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte det på spaceworld for 3000. Er prøvd en gang:)

Men jeg ville uansett kjøpt et nytt for 2000 kr enn ditt for 2000kr...

Hvis jeg skal kjøpe noe brukt så er det kun fordi det skal være billigere enn markedspris :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logitech g27 selges. er prøvd en gang og har blitt liggende siden..

Selges til høystbydende over 2000 da det tar opp plass:)

Treffes på 920 400 95

Brukt er brukt uansett om du har brukt det en gang eller 100. Umulig for deg å bevise at det kun er brukt en gang uansett. At du har kjøpt det dyrt betyr ikke at du kan forlange mer for det. Som sagt før her inne så ligger ett helt nytt ratt på vel 2000,-

Budet mitt på 1400,- står til onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne ha link til der dette koster 2? Kunne tenkt meg ett.

Her er nettsiden alle burde sjekke ;)http://www.kelkoo.no/ssc-112201-logitech-g27.html

Nå skal sant sies at Kelkoo ikke har verdens beste oppdateringer på pris, for de innhenter selv priser av og til, og basserer seg på at de forskjellige butikkene og eller kunder legger inn prisene.

Men kelkoo er en meget fin veileder for ca pris på markedet.

Etter kun få min nettsøk fant jeg 5-6 butikker / nettbutikker som selger dette nevnte rattet til under 2000,- hvorav fraktkostadene sprikte fra kroner 0 og opp til kroner 169,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne ha link til der dette koster 2? Kunne tenkt meg ett.

Her er nettsiden alle burde sjekke ;)http://www.kelkoo.no/ssc-112201-logitech-g27.html

Nå skal sant sies at Kelkoo ikke har verdens beste oppdateringer på pris, for de innhenter selv priser av og til, og basserer seg på at de forskjellige butikkene og eller kunder legger inn prisene.

Men kelkoo er en meget fin veileder for ca pris på markedet.

Etter kun få min nettsøk fant jeg 5-6 butikker / nettbutikker som selger dette nevnte rattet til under 2000,- hvorav fraktkostadene sprikte fra kroner 0 og opp til kroner 169,-

Jammen når man trykker innpå den billigste så kommer jo nettsiden til de opp da :) Så det må jo være riktig pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...