Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  Mikael-B skrev:
Da burde du heller bygge om til originalt xenon, og bruke originale facelift xenon lykter :)

Det blir så dyrt vettu :? Tenkte å kanskje få tak i pre-facelift xenonlykter, og så bytte frontene, men finner ikke noen til rette prisen. Er lysbildet på originale xenon facelift forskjellig fra halogen facelift?

Skrevet
  Yttervik skrev:
Flott bil! Blir å følge med på denne :wink:

Er det de originale AE, eller har du byttet pærene? Blir nok å bestille originale facelift lykter, og så montere xenon i nær og fjern, og lurer på om jeg burde byttet pærene i AE?

Jeg har bytta AE pærerene ja , billig ebay greier :) Men fungert bra til nå, fint lys i de.

Blir fort dyrt med xenon ja, savner det fra forrige bilen. Men ikke nok til at jeg betaler i så dyre dommer for det :P

Klarer meg fint med halogen facelift lykter med gode pærer :)

Skrevet
  codex skrev:
Blir fort dyrt med xenon ja, savner det fra forrige bilen. Men ikke nok til at jeg betaler i så dyre dommer for det :P

Klarer meg fint med halogen facelift lykter med gode pærer :)

Men et xenonkit med digitale ballaster (for å unngå pæresjekk-feil) koster jo ikke mer enn en tusenlapp på vvme. Blir nok å gå for samme lykter som deg, men med xenon i nær og fjern. Hadde 4x55w på min tidligere bil (fjernlys og ekstralys), og å gå tilbake til halogenlys er helt uutholdelig :evil:

Skeie`s-528IA skrev:
syns du bør beholde den varme fine fargen i AE syns det e mye penere en den blå kalde farven

Er faktisk litt enig med deg her, ser best ut slik det er originalt.

Skrevet

Da var likedane frontlykter bestilt! :D Hvilke pærer står det i nær- og fjernlys? Skal bestille xenon, og hadde vært kjekt om jeg kunne bestilt slik at alt kommer omtrent samtidig 8)

Skrevet

Gratulerer :) Blir bra det!

H7 pærer orginalt ihvertfall, om det er no anderledes med xenon vet jeg faktisk ikke.

Skrevet
  codex skrev:
Gratulerer :) Blir bra det!

H7 pærer orginalt ihvertfall, om det er no anderledes med xenon vet jeg faktisk ikke.

Takk takk! Gleder meg! :D H7 i både nær og fjern?

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Ble en vask av bilen her også i dag, ett par bilder fra dagens "photoshoot" med mobilen. Må huske og ta med speilrefleksen en gang :P

7080782733_4cb626c149_c.jpg

7080784145_b8a40356fb_c.jpg

6934722652_05cc5c3d78_c.jpg

d997a3908cb811e180c9123138016265_7.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Takker :) e nå ofta ute å rulle :P

Lenge siden eg har sett min første BMW og nå, men du gjømme deg kanskje ute på Karmøy? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...