Mikael-B Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Da burde du heller bygge om til originalt xenon, og bruke originale facelift xenon lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yttervik Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Da burde du heller bygge om til originalt xenon, og bruke originale facelift xenon lykter Det blir så dyrt vettu Tenkte å kanskje få tak i pre-facelift xenonlykter, og så bytte frontene, men finner ikke noen til rette prisen. Er lysbildet på originale xenon facelift forskjellig fra halogen facelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Flott bil! Blir å følge med på denne Er det de originale AE, eller har du byttet pærene? Blir nok å bestille originale facelift lykter, og så montere xenon i nær og fjern, og lurer på om jeg burde byttet pærene i AE? Jeg har bytta AE pærerene ja , billig ebay greier Men fungert bra til nå, fint lys i de. Blir fort dyrt med xenon ja, savner det fra forrige bilen. Men ikke nok til at jeg betaler i så dyre dommer for det Klarer meg fint med halogen facelift lykter med gode pærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 syns du bør beholde den varme fine fargen i AE syns det e mye penere en den blå kalde farven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yttervik Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Blir fort dyrt med xenon ja, savner det fra forrige bilen. Men ikke nok til at jeg betaler i så dyre dommer for det Klarer meg fint med halogen facelift lykter med gode pærer Men et xenonkit med digitale ballaster (for å unngå pæresjekk-feil) koster jo ikke mer enn en tusenlapp på vvme. Blir nok å gå for samme lykter som deg, men med xenon i nær og fjern. Hadde 4x55w på min tidligere bil (fjernlys og ekstralys), og å gå tilbake til halogenlys er helt uutholdelig syns du bør beholde den varme fine fargen i AE syns det e mye penere en den blå kalde farven Er faktisk litt enig med deg her, ser best ut slik det er originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yttervik Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Da var likedane frontlykter bestilt! Hvilke pærer står det i nær- og fjernlys? Skal bestille xenon, og hadde vært kjekt om jeg kunne bestilt slik at alt kommer omtrent samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Gratulerer Blir bra det! H7 pærer orginalt ihvertfall, om det er no anderledes med xenon vet jeg faktisk ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yttervik Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Gratulerer Blir bra det! H7 pærer orginalt ihvertfall, om det er no anderledes med xenon vet jeg faktisk ikke. Takk takk! Gleder meg! H7 i både nær og fjern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Ja, h7 på begge. På halogen lykter ihvertfall. Du kan sjekke på denne siden, hvilke pærer så brukes orginalt på alle biler. http://www.philips.no/c/ecovision-car-lamps/10935/cat/ Men du må jo da velge e39 facelift, siden du har facelift lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Ett par bilder fra siste uka Fikk seg en god vask, av med saltet! hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 ble fin med bbs felger og nye lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Ja kommer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Ble en vask av bilen her også i dag, ett par bilder fra dagens "photoshoot" med mobilen. Må huske og ta med speilrefleksen en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 pen bil. ikke sett denne i haugesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Takker e nå ofta ute å rulle Lenge siden eg har sett min første BMW og nå, men du gjømme deg kanskje ute på Karmøy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå