Gå til innhold

Min BMW 520iA 1999

Share

Anbefalte innlegg

Da burde du heller bygge om til originalt xenon, og bruke originale facelift xenon lykter :)

Det blir så dyrt vettu :? Tenkte å kanskje få tak i pre-facelift xenonlykter, og så bytte frontene, men finner ikke noen til rette prisen. Er lysbildet på originale xenon facelift forskjellig fra halogen facelift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil! Blir å følge med på denne :wink:

Er det de originale AE, eller har du byttet pærene? Blir nok å bestille originale facelift lykter, og så montere xenon i nær og fjern, og lurer på om jeg burde byttet pærene i AE?

Jeg har bytta AE pærerene ja , billig ebay greier :) Men fungert bra til nå, fint lys i de.

Blir fort dyrt med xenon ja, savner det fra forrige bilen. Men ikke nok til at jeg betaler i så dyre dommer for det :P

Klarer meg fint med halogen facelift lykter med gode pærer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir fort dyrt med xenon ja, savner det fra forrige bilen. Men ikke nok til at jeg betaler i så dyre dommer for det :P

Klarer meg fint med halogen facelift lykter med gode pærer :)

Men et xenonkit med digitale ballaster (for å unngå pæresjekk-feil) koster jo ikke mer enn en tusenlapp på vvme. Blir nok å gå for samme lykter som deg, men med xenon i nær og fjern. Hadde 4x55w på min tidligere bil (fjernlys og ekstralys), og å gå tilbake til halogenlys er helt uutholdelig :evil:

syns du bør beholde den varme fine fargen i AE syns det e mye penere en den blå kalde farven

Er faktisk litt enig med deg her, ser best ut slik det er originalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...