Gå til innhold

Min BMW 520iA 1999

Share

Anbefalte innlegg

Denne bilen her er meget flott, gratulerer med den!

Liker at du vasker så nøye, og med kun 2 små endringer som felgbytte og frontlykter-bytte, at det blir en så stor forandring!

''less is more'' prinsippet vises med glans her :D

Takk for det :)

Ja må vaskes skånsomt og ofte, viktig det :D heh.

Nei det er ikke alltid så mye som skal til heldigvis :) Felger, frontlykter og sideblink gjorde mye. Neste ting ut er nok baklykter(Hella facelift) og gjerne en liten m-lippe sak på bagasjerommet. Så er det meste på plass av de jeg har lyst og bruke penger på, senk trenger den men det får bare vente :)

Ja, ting begynne å falla på plass nå. Neste blir Angle Eyes og nye bremse skiver :-)

Kjekt og høre, AE gjør mye med fronten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen her er meget flott, gratulerer med den!

Liker at du vasker så nøye, og med kun 2 små endringer som felgbytte og frontlykter-bytte, at det blir en så stor forandring!

''less is more'' prinsippet vises med glans her :D

Takk for det :)

Ja må vaskes skånsomt og ofte, viktig det :D heh.

Nei det er ikke alltid så mye som skal til heldigvis :) Felger, frontlykter og sideblink gjorde mye. Neste ting ut er nok baklykter(Hella facelift) og gjerne en liten m-lippe sak på bagasjerommet. Så er det meste på plass av de jeg har lyst og bruke penger på, senk trenger den men det får bare vente :)

Ja, ting begynne å falla på plass nå. Neste blir Angle Eyes og nye bremse skiver :-)

Kjekt og høre, AE gjør mye med fronten :)

Høres bra ut mister 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Ikke skjedd så mye i det siste, minsten krever sitt :P Så E39'en er aktiv babycarrier blitt :) Fungerer supert! Stort bagasjerom heldigvis.

Fikk satt i ny cd spiller, var lei av den gamle orginale spilleren. Den var det noe gale med, hver gang jeg starta opp bilen måtte jeg stille inne balance og fader til normalen. Alt lyd kom ut av venstre front høytaler :P

Synes det ser bra ut me monteringsramme og Pioneer DEH-6400BT :)

7348234496_0157f59360_c.jpg

Og ett bilde fra igår :)

7341079994_9062ffeef5_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var merkbart bedre :) Enda bedre hadde det vell blitt med en extra forsterker og noen nye høytalere.. men men.. det er plenty godt nok slik det er nå :)

Hærlig og kunne spille av spotify lista mi via blåtann i bilen btw!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...