andreaskarm Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 hehe.. ja. er på jobb i byen kvar dag da. jobbe på aibel. eg vil ha samme felgar så deg:-) har forresten monter dynavin klone spiller i bilen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Okey Ja eg e fornøyde me dei felgane, blei bra. E veldig "standard" blitt, men det e jo forståligt. E jo så fine Ja såg det på tråden din, blei bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Denne bilen her er meget flott, gratulerer med den! Liker at du vasker så nøye, og med kun 2 små endringer som felgbytte og frontlykter-bytte, at det blir en så stor forandring! ''less is more'' prinsippet vises med glans her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Ja, ting begynne å falla på plass nå. Neste blir Angle Eyes og nye bremse skiver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Denne bilen her er meget flott, gratulerer med den! Liker at du vasker så nøye, og med kun 2 små endringer som felgbytte og frontlykter-bytte, at det blir en så stor forandring! ''less is more'' prinsippet vises med glans her Takk for det Ja må vaskes skånsomt og ofte, viktig det heh. Nei det er ikke alltid så mye som skal til heldigvis Felger, frontlykter og sideblink gjorde mye. Neste ting ut er nok baklykter(Hella facelift) og gjerne en liten m-lippe sak på bagasjerommet. Så er det meste på plass av de jeg har lyst og bruke penger på, senk trenger den men det får bare vente Ja, ting begynne å falla på plass nå. Neste blir Angle Eyes og nye bremse skiver Kjekt og høre, AE gjør mye med fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Denne bilen her er meget flott, gratulerer med den! Liker at du vasker så nøye, og med kun 2 små endringer som felgbytte og frontlykter-bytte, at det blir en så stor forandring! ''less is more'' prinsippet vises med glans her Takk for det Ja må vaskes skånsomt og ofte, viktig det heh. Nei det er ikke alltid så mye som skal til heldigvis Felger, frontlykter og sideblink gjorde mye. Neste ting ut er nok baklykter(Hella facelift) og gjerne en liten m-lippe sak på bagasjerommet. Så er det meste på plass av de jeg har lyst og bruke penger på, senk trenger den men det får bare vente Ja, ting begynne å falla på plass nå. Neste blir Angle Eyes og nye bremse skiver Kjekt og høre, AE gjør mye med fronten Høres bra ut mister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Ikke skjedd så mye i det siste, minsten krever sitt Så E39'en er aktiv babycarrier blitt Fungerer supert! Stort bagasjerom heldigvis. Fikk satt i ny cd spiller, var lei av den gamle orginale spilleren. Den var det noe gale med, hver gang jeg starta opp bilen måtte jeg stille inne balance og fader til normalen. Alt lyd kom ut av venstre front høytaler Synes det ser bra ut me monteringsramme og Pioneer DEH-6400BT Og ett bilde fra igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 sweet! regner med bedre lyd nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Ja var merkbart bedre Enda bedre hadde det vell blitt med en extra forsterker og noen nye høytalere.. men men.. det er plenty godt nok slik det er nå Hærlig og kunne spille av spotify lista mi via blåtann i bilen btw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Ett par bilder, en liten stund siden sist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Blitt bra denne her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Takker Greit at det ikke alltid skal så mye til Kjekt og se du tar vare på min første bmw også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 takk.. den blir kost med. skal til ringen med den nå. neste år blir det coilovers, stabstag foran og bytte av alle foringene. i tillegg regner jeg med å innstallere short shift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 In touch with nature Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå