gaasen Skrevet Mai 20, 2011 Skrevet Mai 20, 2011 Etter litt dårlig respons på salg av vår E93cab. Ble d tatt avgjørelse på å fikse litt på bilen og ta den med på Gatebil Våler i morgen. Ble rimelig lik martin Kjøren sin, men har allerede unnskyldt meg til han og satser på att det er plass til begge på trøndelagsveiene. Så sent på mandag ble det bestilt fra GS bildeler og Styling tech GS sine BBS lemanshjul i 20" med antrasitt senter, spacere for å fylle godt ut, Bilstein høydejusterbarsett, carbonleppe, og lyktespoilere til bilen. Allerede onsdag var delene på plass (selv med 17. mai på tirsdag), da ble diffuser og nyrer plukka av bilen og slengt i lakkboksen sammen med leppa og lyktespoilerne. Torsdag ettermiddag ble det opp på bukk og få montert utstyret. Nå er alt på bortsett fra lyktespoilere da noe uenighet rundt dette ikke er ferdig diskutert.. Og i dag har bilen vært på lakkrens, polish og shining innvendig og motorrom. Da er det bare noen småting igjen i kveld, så er bilen klar for Våler i morgen. Vi er godt fornøyd selv hvertfall. Faktisk fremdeles veldig godt og kjøre og minimalt med dekkstøy og sporing. Men har nok blitt rimelig stiv ja... Her er ett par bilder...
gaasen Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Skrevet Mai 20, 2011 Hva blir prisen på denne da, Geir?? Fet bil Takker.. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27196327
tunamgu Skrevet Mai 20, 2011 Skrevet Mai 20, 2011 Tror de som har penger til å kjøpe så dyr bil, vil foretrekke original og clean bil. Sjelden du treffer en rik kjøper som liker en ungdomstyla bil.
gaasen Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Skrevet Mai 20, 2011 Tror de som har penger til å kjøpe så dyr bil, vil foretrekke original og clean bil. Sjelden du treffer en rik kjøper som liker en ungdomstyla bil. Ungdomsstyla for være ditt begrep på utseende. Har solgt flere biler i forholdsvis høy prisklasse som har samme eller mer styling, og om du ser på nettet er det nok mange nye biler som har sommersko på 20". (Solgte nettopp en til 578.000 med senk og 20"). Spacere er bare og plukke av om en ikke ønsker hjula så langt ut og understellet kan du ha i akkurat den høyden du vil.. Trenger ikke mer enn normal økonomi for å kjøpe en slik bil idag. Men tiden vil vise om det var lurt eller ikke. Flaks for deg att salget er vårt og ikke ditt problem da! Men takk for att du gjorde meg oppmerksom på det.
martinkjoren Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Kommer kanskje ikke som noen overraskelse, men dette synes jeg ser MEGET MEGET bra ut... Er sikker på at det finnes flere aktuelle kjøpere, som kan kjøpe bil i denne prisklassen. Vi skulle nesten ha tatt en photoshoot sammen før den blir solgt viewtopic.php?f=6&t=189844
Søreng Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Fin bil, men personlig hadde jeg droppa leppa.. Synes ikke det harmonerer med resten av bilen, når leppa stikker lengre ut på sidene og ut ifra framfanger når det ikke likt på sideskjørt og bakfanger. Så, fin bil, men jeg hadde droppa leppa. Tror det ville sett mer "harmonisk ut" sammen med resten av bilen. Sleng ut noen interiørbilder da?
Richie85 Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Klapper stort! Dette var MEGET delikat! Nydelig rett og slett
gaasen Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Skrevet Juni 9, 2011 Fin bil, men personlig hadde jeg droppa leppa.. Synes ikke det harmonerer med resten av bilen, når leppa stikker lengre ut på sidene og ut ifra framfanger når det ikke likt på sideskjørt og bakfanger. Så, fin bil, men jeg hadde droppa leppa. Tror det ville sett mer "harmonisk ut" sammen med resten av bilen. Sleng ut noen interiørbilder da? Er litt sånn smakssak den leppa. Liker den godt personlig så den blir nok på bilen. Interiørbilder finner du i annonsen. Link lengre opp på siden!
gaasen Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Skrevet Juni 9, 2011 Kommer kanskje ikke som noen overraskelse, men dette synes jeg ser MEGET MEGET bra ut... Er sikker på at det finnes flere aktuelle kjøpere, som kan kjøpe bil i denne prisklassen. Vi skulle nesten ha tatt en photoshoot sammen før den blir solgt http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=189844 Skoilla tatt en photoshoot ja! Hadd vært arti! Fett med blå å ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå