MikaelR Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Touring ble solgt august 2012 E30, fra side 3 -> Etter å ha vært uten Bmw i litt over 1år, så måtte jeg kjøp en til sommer! Håpa jeg sku finn en e46 320d eller e36 325D Touring, men fikk etterhver tilbud om å kjøp en e36 318Tds Touring hos en kompis av meg til en bra pris! Litt info: E36 318tds (m41d17) 95 mod 230 000km 90hk 190nm Har noe planer før sommern, men kommer ikke til å skriv noe liste! Er blitt noe endring i det siste, ska bare sammel litt bilder å info før jeg legg det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Første endringa Det va montert senkesett, men Tuv papira. Men koden på fjæran va så uleselig at det va ikke mulig å få gokjent. Så det ble bestilt supersport 60/30 med dempera, støvhette og Bilstein topplagera Di felgan som va på di første bildan ble bytta ut med noen 18" Å nye EU registering skilt GS dele nr: SU15N053 31331137932 Demontering Vaska å teltylerte hjulhusan Ferdig sammen skrudd å klar før montering Bak ble vi plaga me å få i fjæra, så etter ei stund stund med banning ord å fortvilelse tok vi å spenna op fjæra med fjærklemma å surra den inn i den tykkeste kabel vi fant i garasjen! Litt amatør metode, men det funka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Å sånn ble det! Ble faktisk overanska over kor god understellet va å kjør med, er ikke før hard eller soft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Liten vår rengjøring noen av panelan på bil va litt matt å slitt, så sku prøv å få dem finere! Dette er 3 gang jeg prøver meg på polering, så er ganske "grønn" på det hær Prøvde å hør meg litt rundt, men det virka som alle har sine metoder. Så ble til at jeg satt meg å leste i noen timer på detailersclub.no før å finn en oppskrift, får å få det rett å ordentlig første gangen Før den bil å tok før denne, ble ikke helt så bra Når sol står på er det hologram på en del av panelan. Så det er målet å slipp å få denne gangen Produktan jeg brukte! Vil gjerne ha folk sin meining om dem demontering å maskering etter 2 runda med lakkrens lakkrens -> polish prøvde å få dem finere.. men syntes bare at steinsprang kom mer fram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Skal og hive til og polere bilen, er og "grønn" på det området, så detailersclub er kjekt å ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Skal og hive til og polere bilen, er og "grønn" på det området, så detailersclub er kjekt å ha Det må til litt polering når sommer er kommet detailersclub kan være litt vansklig å forstå, di bruka endel forkortelsa på produkta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Neste oppgradering! Hadde en ulyd i forstilling som jeg trudde va foringan, så jeg bestilte powerflex fra gsbildeler. Dele nr. PFF5-301 Har gjort denne jobben før på en 325 jeg hadde, den gangen tok jeg ned hele bære arma. Men etter litt tenking kom jeg fram til at jeg kansje ikke trengte å gjør det, er bare å løsen brankett med foringa å riv eller sag i stykker gammel foringa så den del seg (del sentre fra ytteringen) da blir den del som står på bærearma igjen, å den er bare å kutt på langs så spennet i gummien forsvinn. Litt bryting så er den del av I monteringa av nyforingan, va det nokk plass til å la bærearman stå på bil! Før det er så mye vandring på dem opp å ned at det er plass til å press på nyforingan å monter brankett på "ramma" Sånn ser foringa etter jeg saga den i 2 deler Jeg brukte skrustikka til å ta ut den gamle, å press inn den nye Di boltan som holde brankett i rammejangen ble pussa ren før rust å gammel locktit Monter med locktit på boltan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Bakdemperen hadde gått rett inn om du tok av brekket har brent meg på den før ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Lenge sia noe oppdatering.. men har skjedd litt monter M-teck frontfanger Blir ikke ikke å legg ut om oppdateringa før alt e monter, venta framdeles på deler Hær er nu min touring, å en kompis sin coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Bakdemperen hadde gått rett inn om du tok av brekket har brent meg på den før ^^ Sorry.. men jeg forstår ikke helt brekket va av.. var bare det at det ikke va nokk felx i opphenget til å sett inn fjæra uten å komprimer den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 Styreledd bytte! Touring var på 4hjulskontroll før ei uke sia! Å fikk beskje om at forstillinga måtte justeres, men justeringa var rusta fast. Verkstedet hadde prøvd, men fikk ikke til å justert å at styreledd arma måtte byttes! Fikk pris på 1200kr før begge styreledd Før å få av belg av, så jeg kapp di gammle arman i to Rust`n å fæl.. men ikke noe slakk Ny arma montert Justerte dem så godt så jeg klarte, men bil ska på ny 4hjulskontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Liten oppdate! Har leita ei stund etter noe greie dekk til bimmern, å etter hvert ble jeg tipset om jdmperformance.no di hadde Federal 225/40 R18 til 750kr pr dekk inkludert frakt bestilt å betalte å fikk dekkan levert på døra ei uke senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Kjempefin touring du har MikaelR! Har alltid likt den fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 Kjempefin touring du har MikaelR! Har alltid likt den fargen Takk takk fint me litt feedback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 Da har Touring vært på 4hjulskontrol men må desverre vent i 3uka på time hos biltilsynet før gokjenning av understellet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå