MikaelR Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Ekstra lys på Toyota`n Mørktiden er rett rundt hjørnet.. så ble montering av ryggelys på Toyota Hær er en måten folk sier jeg så koble opp.. med å styr relay med pluss.. som hentes fra intergjørbelysning/tenninga.. eller med å legg ledning fra pluss på batteriet inn.. å så gjennom bryter.. tilbake til relay (tegna i blått) som blir dobbel så mye ledning inn i bilen Å måten jeg kobla det styra relay med å kutt jordinga.. enklere måte å gjør det på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 2.5L Gasspjeld på 2.0L? viewtopic.php?f=1&t=204501&hilit=m20b20 Fikk tak i ett gasspjeld til 2.5.. å spekkuler om det kan brukes på 2L min får ikke 300hk av dette men er nu morsomt å prøv ut om det går ser at en del av vakiumslangan ikke går til samme plassen.. å at tomgangregulartor stor imellom gassjeldet å LLM på 325spjeldet Målte sjeldåpninga på m20b20 til 54mm.. å m20b25 54mm ikke noe større på b25 leste en plass at b25 sku være på 60mm.. men ikke den jeg fikk å etter litt mer lesing ser jeg at insuget er trangere å annledes utforma på b20 Spjeld fra m20b25 i e34 Sånn er mitt orginale sjeld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Home Made Va litt misfornøyd av mitt egen`t arbeid gjengestanga så ikke bra ut.. så den ble bytta ut med en brankett Å sånn har innsugsiden blitt er ikke helt ferdig med dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Lite lednings tips Nesten alt jeg monter på e30.. må jeg gjør endringa på ble ikke helt førnøyd med ledningsnettet til måleran.. kontaktan ble stor å stygg å fikk tips av en kompis om å kutt av kåpa på kabelskoene Øverst ser du den gamle ledingen.. det nye i midten.. å den avkappa kåpe biten nederst New vs old Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 Spjellhus overhauli! 25år med støv å dritt!.. å nu ska det vekk spjellhuset er rimelig enkel å demonter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 Etter å ha skrudd sammen spjellet.. så jeg noe som kunne forbedres er to ekstra fester.. som ikke er i bruk Kappe kapp di to delan som ligg under spjellet.. er dem jeg kappet av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 Innsuget har også fått seg en overgang.. denne jobben hadde jeg egentli ikke sett fram til.. men va mye lettere enn jeg kunne ha tenkt meg.. litt på grunn av ett idiotverksted som har skrudd på bilen før innsuget satt nesten ikke fastskrudd! Men som info.. er dette en enkel jobb bruk tida.. å merk hvor alle slangan å sånt går! Muttrene som holder innsuget fast.. er enkel å kom til røret som går fra bunndel å opp i innsuget.. er bare fjærbelasta.. bare ta tak i det.. å dytt det rett ned Prisan på det som jeg kjøpt inn: Innsugs pakning 68kr fra koed Lakk fra mekonomen 150kr 12st M8 muttrer ca 40kr Vasket og maskert.. klar til lakk Googla M20 motora.. før å finn noe passede farge til fuel rail Etter å ha sett over mutran til innsuget.. fant jeg ut at di passa best i stålavfallet.. så kjørte på biltema.. å kjøpt M8 låsemutrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjellsen Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Liker arbeidet ditt Fin E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 Litt ny e30 viten Mein jeg har lest flere ganga at det går ett rør fra bunndel.. å inn i innsuget.. som er lufting av oljesumpen.. å at denne på blokkes ved turbo bygg! men på min 2L.. går dette røret til toppen.. er enten olje retur.. eller lufing av toppen/oljesump.. men ser jo ingen grunn til å blokker det da Hær er på flensen på innsuget.. på undersiden! røret fra bunndel går opp i det ovale hullet Å vidre inn i toppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 Da va den del av motorn ferdig sammen skrudd noen priminga med bensinpumpa til jeg fikk litt under 3bar.. så starta den med engang men har funne noe jeg ska endre på.. så er vel bare å demonter litt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Dette var en spennende tråd med gode forklaringer, fortsett slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2012 Eksos ombygging Fikk kjøp ett grenrør sett hos Tynes944 så nu får jeg vekk den fæle orginale eksosen har påbynt demonteringa.. men all jule stresset sett litt stopper Pris på tinga: Grenrør 1300kr (kjøpt bruk fra Tynes944) Eksospakning 194kr (koed) 12st 8mm pinbolt 84kr (koed) 12st 8mm kobbermutre 84kr (koed) Har fått demontert eksosen nu pussa rent pakningsete på eksosportan.. gjort ren gjengan med gjengetapp.. gjengan er M8 x 1,25 Prøvemonterte eksos.. å så at den kom borti torpedoveggen trudde først at jeg måtte til å sveis om.. men etter litt tenking.. tok jeg fram hammeren varmedekslet som ligg på torpedoen.. ligg 2-3cm fra karoseriet.. så jeg banket det så langt inn som jeg kunne Montert ser ut som alt går klart nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Liker arbeidet ditt! Å håper du blir fornøyd når du får på grenrøret, tror det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Veldig bra tråd, mye nyttig info her Ikke dum den e30en din heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 Liker arbeidet ditt! Å håper du blir fornøyd når du får på grenrøret, tror det blir bra! Prøve starta e30.. med kunn grenrør å X pipe morsom lyd ser fram til å få alt ferdig.. å prøv langs vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå