MikaelR Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Arbeidet forsetter.. denne gangen sku den orginale kjølevifta vekk før den laga en stygg "volvo 240" lyd Rip eller brenn i helv....! den 31mm muttra som hold viskosekobling fast i vannpumpe aksligen.. sett bom fast.. så etter litt bryting.. ble det fram med saga tok litt tid å kom gjennom Radiatoren, å plast forma som radiator sitt i ble tatt ut siden kjølevifta ska på framsiden av radiator.. måtte litt av plastforma tilpasses flere av di som va innom i garasjen når jeg gjor dette.. sa at jeg kunne jo bare å tatt vekk plasten.. men jeg ville ha den der! før å få det til å se så orginalt ut som mulig Rask rens med høytykk steamer.. så ble vifta bolta gjennom radiator med 6mm bolta.. som ikke har gjenger på det partiet som ligg mot kjølerillan i radiator.. håpa ikke radiator lekker etter dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 Kreativ løsning før å ikke bi gassa ihjæl fikk noen rare blikk av folk som kom gåanes forbi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Fyfaen for en fet e30 du har, er SÅ misunnelig på den bilen der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Sykt godt jobbet og så bra forklart! Elsker slike tråder, bra jobbet mister! Denne tråden øker bare savnet mitt for min E30 som venter på meg. (den er vinterlagret 50km unna meg, og hentes ut til våren) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Testa brorn min sine felga på e30 idag trur dette kunne ha vært rått å hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Etterarbeid jeg ble aldri fornøyd med ledningsnettet jeg laga til måleran i bilen.. ledingan besto av 2st høytalerledinga med 2 ledera i hver.. som va trokket gjennom trekkerør å ei strømpe det førte jeg la merke til var at det er håpløst å trekk ledning gjennom trekkerøret.. ledning hefta seg i disse rillan i røret når man sku trekk ei ny leding gjennom å disse høytalere ledingan va det kjempe tjukk isolering.. som tok på all plassen Ut med det gamle Å den nye ledning.. ei hel ledning med 7st 1,5kv ledera La inn leding i bilen.. målte opp lengda fra "sammlepungtet" til den førern som lå lengst unna (30cm) av isolerte ledning så langt.. å trakk og sammlet ledningan med trympestømpe som holdte 2 ledera (signal + jord) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Lys i dæsjbordet. Alle lysan i dæsjbordet va død når jeg kjøpe e30.. å har egentli ikke prioritert å fått bytta pæran.. men siden dela av midtkonsol va demonter.. så kom jeg lett til nu Har lest litt rundt om denne jobben.. å nesten alle tar ut hele ramma som holder cd/klokke/varmeanlegg.. står til og med i Haynes boka at ramma ska ut.. men æ fant ut at det va totalt unødvending Pære nr1.. står der den rød pila peiker Pære nr2.. denne er den værste!! den lille svarte tingen.. er en pæreholder som må vendes 90grader.. før den løsner.. pæra sitt fast på innsiden.. på den svarte tingen Pære nr3.. denne må du nokk ta ut midtkonsoll før å kom til den sitter på undersiden av varmejusteringa Å det er alle håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 1 måler, 2 måleområder Jeg har tidligere monter uorginal vanntemp måler, som måla tempratur i motorn.. men er også intrisert i temperatur i vannet som har gått gjennom radiator å har ikke løst å monter flere målera inni bilen! Så kom opp med en ide som gjor at jeg kunne bruk 1 måler.. på begge måleområdan Kjøpte inn 1 ekstra vanntemp sensor, en veksel bryter.. å koblet det på denne måten Dette funger kjempebra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Har fått noe brukte dela fra koed.no.. å som vanlig ser di ut som di har vært gjennom en krig men kan vell ikke regn med noe annet av brukte ting! Hadde det ikke travelt med å monter det på e30.. så gav delan en lett resturering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Pussa ned.. å lakka sånn hær bruk folk å gløm.. ser ofte nylakka bila.. med rusta stygge vindusvisker arma Reimhjulet til vannpumpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Motor rommet begynn å kom seg nu For litt over ett år siden Pr dags dato men blir sekket noe endringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Blitt et pent motorrom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Takk ska få tatt ett bedre bilde etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 det var blitt et ryddig å pent motorrom ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Takk.. monter 2 til stålomspunn slanga idag.. oppå innsuget! men ble litt usikker på om det før mye "bling" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå