MikaelR Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 Rengjort å klar til montering stemple ble våtslipa med 1200.. glideran smurt opp med alupasta Er så fint med resturert dela drøm å skur sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 Litt nerd fakta Målte friksjonflata på klossan er 3792mm2 x 2 = 7584mm2 På ett 48mm stempel Sammenlign det med Ksport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
W-spec Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Mye bra arbeid her. Blir morsomt å se bilen på bana i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Va 5+ grader å sol idag.. så måtte bare ta en tur med e30 hadde en liten tur igår.. men kom ikke mer enn 5km før det begynt sny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Ikke feil å få lufta glise mellom snøbygan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Mye bra arbeid her. Blir morsomt å se bilen på bana i år. Det blir hardt arbeid for 2L rundt ACR spørs om den tål det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Ikke feil å få lufta glise mellom snøbygan! Må utnytt sol å varmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Ikke feil å få lufta glise mellom snøbygan! Må utnytt sol å varmen helt sant! Angra på at æ har kjørt e30 heile vintern, førr fyfaen så mye rust som har kommet pga saltinga, ser faen ikke ut! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Ikke feil å få lufta glise mellom snøbygan! Må utnytt sol å varmen helt sant! Angra på at æ har kjørt e30 heile vintern, førr fyfaen så mye rust som har kommet pga saltinga, ser faen ikke ut! :/ Ikke bra! får hiv dæ rundt å få den andre på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Nye tennplugger, rotor å fordeler Fordeler 118kr Rotor 51kr Tennplugger W8DC (Bosch) 126kr Hær ser du grunn før servis idag.. kontakt stiften fra coil til rotor er borte New vs old den gamle er rimelig svidd Va ikke nødvendig å bytt tennpluggan.. men gjor det alikavel åpninga på gapet ska være 0,8mm.. her ser du resultatet etter æ skjekka di nye w8dc.. så mått juster dem inn til 0,8mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Va å plukka fram noe felga fra hagen.. som jeg ska bruk til banekjøring isommer pussa dem ned å lakka dem med biltema lakk ble ca 75kr pr felg Monter noe stoler med bedre støtte å komfor.. folk ser vel hvilken type bil det er fra syns di passa intergjør som er i bilen Dette var jeg usikker på om jeg sku post hær med den orginale bak eksospotten.. å grenrør.. ble det en stygg "fise" lyd å på vei i garasjen en dag lå denne i grøfta på sida veien så den ble vasken å montert men dette er kunn middeltide løsning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Kulturkræsj med stoler foran, og ikke minst japseloffen etter min mening! Kast den tilbake til grøfta, sammen med stolene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Kulturkræsj med stoler foran, og ikke minst japseloffen etter min mening! Kast den tilbake til grøfta, sammen med stolene x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Kulturkræsj med stoler foran, og ikke minst japseloffen etter min mening! Kast den tilbake til grøfta, sammen med stolene Haha eksospotta ska vekk iløp av vår`n.. men så lenge æ ikke finn noe bedre stola til en førnuftig pris.. så blir dem nokk væranes ser ikke noe grunn til noe annet Edit: Å stolan er fra en tysk bil.. ikke noe japse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Tenkt jeg sku dele en ide jeg har hatt, siden jeg fikk så kritikk før japseloffen Fikk inspirasjon fra bakend på e21 323 med dobble enkel eksos ende en ting er sikkert.. er det at jeg ska ikke ha den vanlige 325 eksos som peiker mot venstre side.. har lyst på noe mer kreativ Ett demo bilde jeg fant på google.. redigerte eksosen til det jeg tenkte på Eksosen trukket litt mer mot senter av bilen.. men er litt usikker på denne Får se hva tiden bringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå