Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 405
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vis ingen har lagt merke til det.. så har jeg mangla 2 pyntelista på e30 :roll: di 2 overste over vinduan på sida.. fikk tak i 2 stykka etter noen månda leiting.. måtte gi 500kr før begge :)

Disse listan va litt håpløs å monter #-o men etter lit banskap å tenking.. fant jeg er utrulig fin måte å få dem på :D

Brukte en plate til å vri fra baksiden (la tøyfille imellom før å beskytt lakken) samtidig så banket jeg forsiktig med gummihammer fra utsida.. smatt på med engang

sajf00n1sxis625rxhdy.jpg

olwiysh0xn10aiwhu26s.jpg

Skrevet

Va på tur med noen bimmers folk i helga.. totalt 4st e30.. 2st med m50b25 å 1st med m20b27turbo.. så ble hardt før min b20 å hold følge.. stakkas motor fikk julig :roll:

cs1be69aguo8eg5wkug1.jpg

Fin line up :)

hhb8v6mxj31cayq5q32x.jpg

Skrevet
Bilen din er virkelig fin!:-)) er det "frode" sin m tech en m20b27 turbo?:-), den som er her inne?

Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2

Jepp det er hannes det :) den fungerte som fan.. kjørte vel bare 0,9bar.. ca 1bar under det han har tenkt seg.. men gikk som ett uvær fordom :twisted:

viewtopic.php?f=11&t=192912

Skrevet

Har begynt å se over 2.5 :)

Noen av delan som er vaska å lakkert :)

pza0eau3uikuogedttdu.jpg

Innsuget er full av gammel gørr.. sekket oljerester fra veivhusventilasjon

ixh0yb5umzcrcc0zokd6.jpg

Skrevet

Vaska dysan med en tannbørst å bensin :) tenkte det va lurest å bruk bensin.. istede for vann eller vaskemiddel.. for å ikke skade dysa

jjbe6uwzifb8y5k2syei.jpg

Før montering.. smørte jeg O ringan inn i olje.. vanlig motorolje.. dette gjør monteringa mye lettere

u8d93h6h5mz7wxqrw3au.jpg

Skrevet

Innsuget har fått seg en kraftig vask.. å blitt lakkert i svart matt :) monteringa av fuelrail, dysan å lednings kanal er en enkel jobb.. men ikke bryt [-X er endel saker som må klaff sammen samtidig

10emol2av9lckinzwimu.jpg

Hmm.. jeg sku kansje ha lakkert dysan.. før di så litt shabby ut #-o

y5hhr8tsmnr852ehpaho.jpg

Skrevet

Holdpå med en liten skjekk før sommertreff til helga 8) sett over forstilling.. etter stramma noe skruer.. smør opp hjul lagran

lpe1eil06e9g2gp6r35m.jpg

Samtidi skrudd jeg ned X pipe.. som er tett som ei sil [-X di orginale klemman er før dårlig.. så må finn noe ny løsning på det hær

8b2mtqhpbs0va0w7hsey.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...