Gå til innhold

MikaelR sin e30.. Film fra ACR

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 405
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vis ingen har lagt merke til det.. så har jeg mangla 2 pyntelista på e30 :roll: di 2 overste over vinduan på sida.. fikk tak i 2 stykka etter noen månda leiting.. måtte gi 500kr før begge :)

Disse listan va litt håpløs å monter #-o men etter lit banskap å tenking.. fant jeg er utrulig fin måte å få dem på :D

Brukte en plate til å vri fra baksiden (la tøyfille imellom før å beskytt lakken) samtidig så banket jeg forsiktig med gummihammer fra utsida.. smatt på med engang

sajf00n1sxis625rxhdy.jpg

olwiysh0xn10aiwhu26s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaska dysan med en tannbørst å bensin :) tenkte det va lurest å bruk bensin.. istede for vann eller vaskemiddel.. for å ikke skade dysa

jjbe6uwzifb8y5k2syei.jpg

Før montering.. smørte jeg O ringan inn i olje.. vanlig motorolje.. dette gjør monteringa mye lettere

u8d93h6h5mz7wxqrw3au.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsuget har fått seg en kraftig vask.. å blitt lakkert i svart matt :) monteringa av fuelrail, dysan å lednings kanal er en enkel jobb.. men ikke bryt [-X er endel saker som må klaff sammen samtidig

10emol2av9lckinzwimu.jpg

Hmm.. jeg sku kansje ha lakkert dysan.. før di så litt shabby ut #-o

y5hhr8tsmnr852ehpaho.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdpå med en liten skjekk før sommertreff til helga 8) sett over forstilling.. etter stramma noe skruer.. smør opp hjul lagran

lpe1eil06e9g2gp6r35m.jpg

Samtidi skrudd jeg ned X pipe.. som er tett som ei sil [-X di orginale klemman er før dårlig.. så må finn noe ny løsning på det hær

8b2mtqhpbs0va0w7hsey.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...