Tynes944 Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Hvilke planer har du med motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Hvilke planer har du med motoren? Bi ikke overlading Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Vis ingen har lagt merke til det.. så har jeg mangla 2 pyntelista på e30 di 2 overste over vinduan på sida.. fikk tak i 2 stykka etter noen månda leiting.. måtte gi 500kr før begge Disse listan va litt håpløs å monter men etter lit banskap å tenking.. fant jeg er utrulig fin måte å få dem på Brukte en plate til å vri fra baksiden (la tøyfille imellom før å beskytt lakken) samtidig så banket jeg forsiktig med gummihammer fra utsida.. smatt på med engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Gjorde seg det!, når ska 2, 5 oppi?? Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2013 Gjorde seg det!, når ska 2, 5 oppi??Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 I juli trur æ men får se.. stressa ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Da har du noe å se fram til! Blir en helt aen bil:-) Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Va på tur med noen bimmers folk i helga.. totalt 4st e30.. 2st med m50b25 å 1st med m20b27turbo.. så ble hardt før min b20 å hold følge.. stakkas motor fikk julig Fin line up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Bilen din er virkelig fin!) er det "frode" sin m tech en m20b27 turbo?, den som er her inne? Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 Bilen din er virkelig fin!) er det "frode" sin m tech en m20b27 turbo?, den som er her inne?Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Jepp det er hannes det den fungerte som fan.. kjørte vel bare 0,9bar.. ca 1bar under det han har tenkt seg.. men gikk som ett uvær fordom viewtopic.php?f=11&t=192912 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Har begynt å se over 2.5 Noen av delan som er vaska å lakkert Innsuget er full av gammel gørr.. sekket oljerester fra veivhusventilasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Vaska dysan med en tannbørst å bensin tenkte det va lurest å bruk bensin.. istede for vann eller vaskemiddel.. for å ikke skade dysa Før montering.. smørte jeg O ringan inn i olje.. vanlig motorolje.. dette gjør monteringa mye lettere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Innsuget har fått seg en kraftig vask.. å blitt lakkert i svart matt monteringa av fuelrail, dysan å lednings kanal er en enkel jobb.. men ikke bryt er endel saker som må klaff sammen samtidig Hmm.. jeg sku kansje ha lakkert dysan.. før di så litt shabby ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 Holdpå med en liten skjekk før sommertreff til helga sett over forstilling.. etter stramma noe skruer.. smør opp hjul lagran Samtidi skrudd jeg ned X pipe.. som er tett som ei sil di orginale klemman er før dårlig.. så må finn noe ny løsning på det hær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Yeeii over 10 000 visninga ikke værst det.. er tydligvis noen som følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 følger med i stillhet Får bra med pleie den perla her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå