MikaelR Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 M3 er vel litt hardt og ta i vel... sikter da til videoen... Fy faen folk har så lite respekt for andres eiendommer...!! hehe jeg vet han som laga filmen gjor en liten feil der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Jeg sa til polti over telefon.. at dem måtte kom så fort om mulig "vi er ca 6 stykka som står klar til å riva av han hode" tok vel 2-3min så kom en poltibil med blå lysa i stor fart jeg forklarte dem fort hva så hadde skjedd.. vis dem skadan på bilen.. ga en lett beskrivelse av kar med kosten (imellom 15-20år.. langt hår.. rock/musikk type) kar hadde dratt tilbake til fest.. polti storma festen.. å fant han oppi lofte etter litt prat med polti.. så innrømte han alt.. gav fra seg id og sånt så polti fikk det inn på data`n Håpa dette ordner seg.. jeg dra i alle fall på polti huset i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 kjipt med hærverk. ikke ha for stor tro til politiet, du får nok brev om en ca 14 dagers tid om at sak er henlagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 kjipt med hærverk.ikke ha for stor tro til politiet, du får nok brev om en ca 14 dagers tid om at sak er henlagt.. Det blir jeg aldri å godta! blir avisa oppslag i lokalavisa da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 nei må ikke gji deg. stå på ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Fikk takst på skaden i dag.. 14 100kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Fikk takst på skaden i dag.. 14 100kr på panseret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Fikk takst på skaden i dag.. 14 100kr hvis du får det i erstattning så ta pengene og kjøp ett panser og kjør det på lakking selv Så sitter du igjen med penger til å kjøpe noe annet fint også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Hater folk som ikke klarer og holde fingrene unna. Jeg blir småirritert bare folk lener seg mot bilen jeg da Satse på at det ikke blir henlagt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Fikk takst på skaden i dag.. 14 100kr på panseret? Takst mann regna med pris på brukt panser.. mener pansre va beregna til å sku koste ca 3000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Hater folk som ikke klarer og holde fingrene unna. Jeg blir småirritert bare folk lener seg mot bilen jeg da Satse på at det ikke blir henlagt ! Han gjor dette før at han hater "pappa gutta" med mye penga å fine bila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Hater folk som ikke klarer og holde fingrene unna. Jeg blir småirritert bare folk lener seg mot bilen jeg da Satse på at det ikke blir henlagt ! Han gjor dette før at han hater "pappa gutta" med mye penga å fine bila Han likte ihvertfall bilen din da Stå på ditt, ikke faen att du skal betale for han. Da kan du bare hente jernrøret igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Kjipt med hærverk! Håper/tror dette ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Flott e30 dette ja! Liker det du har gjort! faen at folk må ødelegge.. :/ Har ikke et ekstra m20 svinghjul? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Flott e30 dette ja! Liker det du har gjort! faen at folk må ødelegge.. :/Har ikke et ekstra m20 svinghjul? hehe Takk takk har litt dela.. men ska behold det i tilfelle æ treng det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå