KarlDahl Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Flott e30 dette ja! Liker det du har gjort! faen at folk må ødelegge.. :/Har ikke et ekstra m20 svinghjul? hehe Takk takk har litt dela.. men ska behold det i tilfelle æ treng det Hehe, okei! Lykke til videre med bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Stressa litt med e30 om dagan.. må få unna skaden og teknisk kontroll før Sommertreff i august Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Da har jeg fått erstatning for skaden gikk fort med støtte fra Polti Nu må jeg bare finn ett nytt panser.. ringte koed hær om dagen for å bestill et nytt.. men fikk hør at jeg måtte hent det på lagret i danmark dem sender ikke panser i post lengre på grunn av skade under transport etter litt snakking.. sa han at dem kunne send ett.. men uten skadegaranti og frakt på 2000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Lag ratlook panser i mellomtia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 Lag ratlook panser i mellomtia Hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Lag ratlook panser i mellomtia Hmm Ja, hvorfor ikke:-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 flott at det ordnet seg. fik du det du har krav på i erstatning? gje gass på rat look panser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 flott at det ordnet seg. fik du det du har krav på i erstatning?gje gass på rat look panser Æ gikk med på 10 000kr vis dem betalte innen en vis dato Ska gjør det når jeg har ett nytt panser på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Bra du fikk igjen da vet ikke helt selv hva jeg hadde gjort, tror det hadde svartna helt for meg.. Fin denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet August 10, 2013 Forfatter Share Skrevet August 10, 2013 Takk takk joakim Ser ut som asev felgan min er blitt kast i driv å ser rundt på internett etter rimlig felg sett.. vurder Rota noen som vet om en forhandler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 ikke dumt drit i nytt panser, gje gass på rat panser nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet August 10, 2013 Forfatter Share Skrevet August 10, 2013 ikke dumt drit i nytt panser, gje gass på rat panser nå Haha! nei blir nokk ikke å gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Sjekk ut www.bcracing.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Sjekk ut http://www.bcracing.no Denne men litt synd at den ikke var i 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 Da blir det tur på Sommertreff ACR i helga denne gangen har æ lagt opp til banekjøring Har hævet bilen for bedre handling.. 4hjulskontroll.. ett ekstra hjul sett med 225 dekk pluss div Syns faktisk bilen ble verre å kjør etter hjulstillingkontrollen spora mer å annledes styrerespons Snakkes der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå