MikaelR Skrevet August 20, 2013 Forfatter Share Skrevet August 20, 2013 Da har jeg vært på teknisk kontroll Kw understellet ble godkjent og skrevet inn i vognkortet Det jeg trudde kontrolørn sku reager på: Eksos lyd (målt til 110db ved 5000rmp) Grenrør 17"felger Sotfilm på frontlys/blinklys Åpent lufilter Det jeg fikk mangel lapp på: Før høy CO verdi 0.20% vol CO 10,81% vol CO2 1213 ppm vol HC (sku ligg på 500) 0.28%vol CO cor 5.5% vol O2 1.244 AFR 19 C temp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 Har du kw justerbart? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 http://www.tempedekk.no selger rota felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet August 20, 2013 Forfatter Share Skrevet August 20, 2013 Har du kw justerbart?Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Yes har det.. helt rått understell!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 Har du kw justerbart?Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Yes har det.. helt rått understell!! hvor kjøpte du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet August 20, 2013 Forfatter Share Skrevet August 20, 2013 Har du kw justerbart?Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Yes har det.. helt rått understell!! hvor kjøpte du det? Koed.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Stemmer:-), har h&r selv og er meget fornøyd:-) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet August 23, 2013 Forfatter Share Skrevet August 23, 2013 Sommertreff ACR 2013 Testet E30 på Artic Circle Raceway i helga fikk kjør en god del drev kunn med "spor" kjøring! syns det er ekstrem morsomt.. selv med mine 130hk å "søppelconteiner" dekk Film fra noen runder på søndags formiddag beste runde tid 2,05 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 Endelig ferdig med biltilsynet Fikk mangel lapp på før høy CO måling.. Air/fuel blandinga va helt feil.. motorn fikk før mye bensin Fikk lånt jeg ett CO apparat.. å justerte på CO justeringa som M20 motorene har på LMM.. genialt enkelt system justeringskruen måtte jeg skru helt ned før å kom under "lovlig" verdier Hær er justeringskruen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Kan hende spiralfjæren inni LMM'n din begynner å bli slapp etter så mange år i drift. Går ann å stramme/justere den litt ved å ta av det sorte lokket, om det skulle trenges. Men ja, er utrolig morsomt å kjøre på bane, trenger ikke så stor motor. ACR er forøvrig en veldig bra bane, jeg pleier å være på vårtreffet selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 Kan hende spiralfjæren inni LMM'n din begynner å bli slapp etter så mange år i drift. Går ann å stramme/justere den litt ved å ta av det sorte lokket, om det skulle trenges. Men ja, er utrolig morsomt å kjøre på bane, trenger ikke så stor motor. ACR er forøvrig en veldig bra bane, jeg pleier å være på vårtreffet selv. Jeg syns faktisk at acr va litt dårlig kan ikke husk at det var så masse telehiv.. å ugjevn asfalt som nu Men kan også være at jeg aldri har kjørt med så stiv understell som det e30 har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Akkurat det skal jeg være enig med deg i, det har blitt mye telehiv på ACR i det siste. Særlig i området over den tunellen man må kjøre gjennom for å komme inn på området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 Akkurat det skal jeg være enig med deg i, det har blitt mye telehiv på ACR i det siste.Særlig i området over den tunellen man må kjøre gjennom for å komme inn på området. Der holdpå jeg å riv i stykka e30.. å det humpen gjør at man får en dårlig inngang på svingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 M20B25 motorn har fått til oppmerksomhet i det siste.. har demontert den endel.. det siste som ble skrudd av var toppen.. på grunn av di knekte pinnboltan på eksos siden.. jeg har prøvd å få dem ut selv.. men har gidd opp.. å blir å send toppen inn til mekanisk verksted Gjor et raskt overblikk over motorn.. tok noen mål før å skjekk mot det som står er orginalt Sylinder bor: 83,8mm Eksos Ventil :41,9mm Innsug ventil: 36,3mm Svinghjul vekt: 8.5kg (skal ikke denne være lettere på e30?) 15.5kg med trykkplate å cluths Blokka har fått seg en strøk lakk det er deilig å få vekk den gamle møkka som lå der Brukte en litt gammel.. men enkel måte å sjekk om det er noe ventilsete lekkasje i toppen.. la toppen oppned i vater.. snurra på kammen til begge ventilene va stengt på en sylinder.. fyll bensin i forbrenningskammeret.. å så om nivået på bensin synke.. heldigvis ser toppen min fint ut ikke noe lekkasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet September 24, 2013 Forfatter Share Skrevet September 24, 2013 Steamvaska toppen, å div andre deler i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå