MikaelR Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2015 Ræva (som vi sier i nordnorge) va stygg å fæl i lakken.. jeg har hatt en ide som jeg ville ha prøvd ut Vis man ser en e30 fra siden, ser "tectyl" linja feil ut, den ligger før høyt på ræva i forhold til kanalen/front, så istede for ei 10cm høy tectyl linje.. skal jeg senk den ned til ca 1cm høy Grunning, lakkering denne lille jobben kostet ca 1500kr xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2015 Nye hjul som treng litt mer plass i hjulbuene Håpa det er nokk å vals inn den kanten som går innover.. desverre kom det fram mer rust når jeg gjor dette må vurder å bytt hele skjermen en gang i framtida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 21, 2015 Share Skrevet Februar 21, 2015 mye bra jobb du gjør her! satt å leste gjennom hele tråden din! så at i 2013 va du på liten tur med med noen andre e30´a, den 2,7 turboen e det daniel sin? eller va daniel sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2015 2013? steike tida går fort Det var Frode D sin turbo e30 som var med på den turen, siste turen med den, ble solgt rett etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 21, 2015 Share Skrevet Februar 21, 2015 (endret) hehe okey trur ikke æ kjenner noen i bodø som kjøre e30 kjenner bare daniel olsen ligna noe jævlig på hannes bil eller gamle bilen hannes Endret Februar 21, 2015 av Freakshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mars 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2015 Fikk vasket e30 idag hærlig å se den uten garasjestøv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 29, 2015 Share Skrevet Mars 29, 2015 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 7, 2015 Forfatter Share Skrevet April 7, 2015 Har begynt med å senk ratt stammen på e30, rattet på e30 sitter høyt, kansje litt for høyt. I min så klarer jeg ikke å snu rundt rattet uten å må bøy meg litt fram, noe som er svært upraktisk Skal ligg ut litt mer detaljert forklaring senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 8, 2015 Forfatter Share Skrevet April 8, 2015 La ut oppdatering på rattstamme senkinga på bimmeren, http://bimmeren.no/viewtopic.php?f=7&t=1363&p=31732#p31732 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 27, 2015 Forfatter Share Skrevet April 27, 2015 Vi fikk inn en 735 automat m30b35 på jobb i forje uke har lest om at man kan bruke m30 dyser på m20, så jeg demonterte dysene og lmm. Samtidig skjekket jeg om det var LSD diff på den, å det var det var usikker på hva jeg trengte å ta vare på, så jeg skrudde ut hele bakakslingen Har ikke funne ut om jeg kan bruk denne diff på e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mars 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2016 Lenge siden jeg har vært aktiv hær! er det noe liv i bimmers om dagene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 15, 2016 Share Skrevet Mars 15, 2016 jada her er det liv! må du bare få no uppdates snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2016 Jaja, en dårlig start på sesongen! nettopp tatt e30 utav vinterlager, å siden det var så fint vær, ble det en liten tur til sentrum før å kjøp is xD mens vi sto på toget, kom polti kjørende forbi, stoppen opp, rygget bak, da forsto jeg ka som kom til å skje! Siden e30 må på eu kontroll midt i vintern, har jeg ikke vært på den, å bilen var avskiltning bejært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 1, 2016 Share Skrevet Mai 1, 2016 auch den er kjip xD jaja bare å få eu godkjent bilen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2016 58 minutter siden, Freakshow skrev: auch den er kjip xD jaja bare å få eu godkjent bilen da! Er litt spent på om jeg får problem med den ny typen eu kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå