MikaelR Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 På tide å vis hva jeg har styret med i det siste.. har begynt å få motor rommet til finere Brukte Mekonomen Motorlakk som virker kjempe bra Lakkerte register dekslet svart.. å løfte kroken rød (fint me litt kontrasta) Toppdekslet svart.. å brukte en pusseklosse til å puss ned rillene ganske lett jobb Etter jeg monterte topdekslet.. så jeg at di orginale mutteran va litt kjedelig.. så jeg dro på biltema å kjøpte blanke hettemuttera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 Battri flytte i E30 Helt siden jeg kjøpe e30.. har jeg hatt planer om å flytt battri i bagasje rommet å siden jeg ikke er noe bilmekniker.. så hørte jeg meg litt rundt om korsjen jeg burde gjør det.. å ble anbefalt legg 30-40 kvadrats kabel med pluss å minus til å fra motor rommet.. å ikke kunn kjør minus i karoseri bak det hadde noe med spennings forskjell å sånt å gjør! Jobben va ganske enkel.. men jeg tok meg god tid Tok ut hanske rommet, høytaler dekslet på passaskjer siden, passaskjer stolen, baksete/baksete ryggen å panelet på høyre side bak Langs kanalen på høyre side er det en kabel tunnel som passa perfekt til å legg kablan i Sånn ble det seanes ut bak.. å har latt ledningan være litt ekstra lange.. i tilfelle jeg må gjør noe endringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 Flytte av ekspansjons tank e30! Ekspansjontanken på e30 står sånn til at det ser stor å stygg ut så når jeg flytta battri bak.. fikk jeg plass til å flytt den opp mot torpedoveggen.. der battri hadde stått tok å målte høyda på tanken.. å den ble hevet ca 1cm med å flytt den dit.. så trur ikke jeg får noe problem med luft sammling i motorn Orginale plasseringa Bøyde til alu rør som jeg la langs vangen.. å opp til tanken! med svak stigning på røret hele veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 Hatthylle lakkering Orginale blå farga La også i litt støydemping.. på grunn av at jeg syns mesteparten at støyen i en e30.. kommer bakfra Ferdig syns svartfarge passa bedre inni i bilen.. enn blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Ser veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Har du virkelig lakkert hatthylla? Ble det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 Har du virkelig lakkert hatthylla? Ble det bra? Jepp hadde først plan om å trekk den i skinn.. men tok heller å lakka den med vinyl lakk å det ble seanes bra ut.. ikke noe synlig spor at den er lakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Har du virkelig lakkert hatthylla? Ble det bra? Jepp hadde først plan om å trekk den i skinn.. men tok heller å lakka den med vinyl lakk å det ble seanes bra ut.. ikke noe synlig spor at den er lakkert Kult! Hvor kjøpte du lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Har du virkelig lakkert hatthylla? Ble det bra? Jepp hadde først plan om å trekk den i skinn.. men tok heller å lakka den med vinyl lakk å det ble seanes bra ut.. ikke noe synlig spor at den er lakkert Kult! Hvor kjøpte du lakk? Jeg hadde en boks ligganes i garasjen.. men mein å hørt at di selg det på Kulør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Hjelp di små bitan med støydemping da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Hjelp di små bitan med støydemping da? Tjja jeg syns det.. sammens med det andre jeg har lagt i bilen.. har jeg fått mye mindre støy fra bagasje rommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Sommerstemning Fikk tak i denne på Bodø Airshow å fant en grei plass før den på e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Laga drivstoff rør til e30 Syns drivstoff slangen på M20 ligg litt rotat til.. så fikk en ide om å lag noe finere med ett blankt rør å få trykk å retur på samme plass på motorn Hær ligg trykk bensinslangen på min M20, merka i rødt! 1m kobberrør 100kr, rørbøyer 180kr, 10mm klemmer 15kr Måla opp å bøyd rør med to 90grades vinkla (bruk noe smøremiddel imellom røret å rørbøyeren) Å sånn ble det seanes ut Laga ett støttefeste før røret atme BTR med gummi foring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Fikk tak i ett sett 17" felger menne di har ligget på lager i en låve i flere år.. å dekkene er langt fra rund å felgan må la ny lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Hold på med litt av hvert på E30 om dagan.. men det eneste som er helt ferdig er dette Så litt på grill parti på e30.. å orginalt kommer det egentli lite luft gjennom der å det jo egentli litt dumt.. siden motorrommet på e30 er ganske "tett" Innafør område som er teipet.. er der luften slipper gjennom.. alt annet er tett Kuttet opp alle rillan.. så nu ska motoren få litt mer luft rundt seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå