Gå til innhold

billig bilig turbo kit må bort haster, komplett


///M3///
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

han her er useriøs ja !!!! kjøpte bil av han for lengere til tilbake. å IKKE noe av det han sa var som det skulle eller ærlig. hele bilen måtte såsi pelles i biter å bygges opp. samt motor var gåen, å alt av elektrisk måtte såsi kobles om..

kjøpte også forsterker av han når jeg kjøpte bilen, som han sa hadde stått i bilen å spilte som bare det. men denne fungerte ikke den eller...

Prøvde å få taki karen lenge etter kjøpet. men uten hell! han bodde i drammen når jeg handlet av han. kan se om jeg finner navnet hans.. mener jeg har det gammle vognkortet til bilen et sted!!

Så til dere som har overført penger til denne karen. beklager å måtte si det, men di pengene eller dette turbokittet ser dere aldri !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skurrer litt når han har solgt kittet til 2 av dere, å holdt av til en annen! så dere 3 skal dele det da eller? !!

men vi får vell bare vente å se da, ang hvem som får kittet ! håpe på det beste da Dev|L^ , ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte han PM for bare pure f for litt siden ang turbo kittet.. ba han sende oppkrav, men han sa han ikke hadde penger til det :lol: var tydeligvis blakk etter dama hadde gått fra han??! haha.

Så sa jeg at jeg kunne overføre 200,- så han kunne sende oppkrav, men da sa han at det var solgt til en annen! :applause: så da prøvde jeg meg igjenn, å sa jeg kunne overføre 200,- å betale 4k for kittet! Da sa han bare - bare overfør alt på konto, så sender jeg kittet når pengene er på konto! da begynte jeg bare å le av han.. hele figuren er bare tragisk! synd ikke alle skjønner at ingen selger så billige turbokitt desverre !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...