Gå til innhold

billig bilig turbo kit må bort haster, komplett


///M3///
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gi han ett besøk han sent vil glemme visst du har overført penger til han å nekter å sende / ta telefonen, hjelpe ikke å gå rettens vei når det gjelder slikt desverre. (Vertfall i svært få tillfeller).

Kompis overføret 15 000 i forskudd på en bil han skulle kjøpe å fikk aldrig kontakt med selger etter det, å politiet hennla saken uten å så mye som "se" på saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke ta det personlig folkens men man er ganske korttenkt vis man betaler så mye som over 1000kr forskudd til en uten firma-nr osv ;) vis det var GS-bildeler eller en slik seriøs firma så kan man trygt stole på dem men på forum burde man aldri betale forskudd til en man ikke eks kjenner;) men siden personlig opplysningen hans er funnet så er det bare å dra ned til han og true fram turbo kittet eller penga;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har overført 4700.- til en her på forum. Pakken er på vei. han jeg kjøpte av har masse positive kommentarer, pluss han har høy "status". Hadde han ikke hatt det ville jeg ikke overført.

Han typen dere handler med har 51 kommentarer, og virker useriøs. Så han måtte nok ha sendt i post oppkrav til meg, ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han e en kødd sa hanj bod i nordland å så sa hanj en plass så vist d sæ at æ had en kjening som bod dær så hanj konj leverd te hanj å få pængan me en gang, søkt hanj opp å ringt hanj å jo da hanj sa hanj hadd flytta fra drammen for et år sia, spørs om vi keller kanj ta å gji hanj et lite besøk gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...