Gå til innhold

billig bilig turbo kit må bort haster, komplett


///M3///
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

han e en kødd sa hanj bod i nordland å så sa hanj en plass så vist d sæ at æ had en kjening som bod dær så hanj konj leverd te hanj å få pængan me en gang, søkt hanj opp å ringt hanj å jo da hanj sa hanj hadd flytta fra drammen for et år sia, spørs om vi keller kanj ta å gji hanj et lite besøk gitt

Kan du oversette til Norsk? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her lukter det ugler i mosen, hjelper jo ikke akkurat på at han "heter" : Nikolai *Gæærn* Gillebo. får håpe at han tenker seg om denne gangen og enten retunerer eller finner fram turbo kittet. så tinga ordner seg for den som har sendt over pengene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er han ja ;) Svinet sjøl... Skylder han et lite besøk selv jeg ! :stupid:

kom da!

Hahaha.. for DU er liksom verdt det?!! sier ikke at jeg ikke har lyst. men hever meg såppass over sånne som deg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er han ja ;) Svinet sjøl... Skylder han et lite besøk selv jeg ! :stupid:

kom da!

Bekrefter du det alle antar da eller?

Bekrefter.. svindla meg for en tid tilbake !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom da!

Etter sååå lang tid vill du møtes nå, når det er juling inne i bildet!? du har faen ikke tørt å møte meg før, hvorfor tørr du plutselig nå?!! føler deg vell mere Barsk nå siden du kjører kur eller?? haha..

jeg driter i deg, å jeg driter i hva du har svindla meg for.. hvis du tror jeg gidder å bruke tiden min på sånne som deg, tar du grundig feil.. du er ikke verdt det, du er ikke verdt en dritt.. ja, jeg skylder deg et besøk, men det behøver faen ikke bety at du er verdt turen !!

Taper !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom da!

Etter sååå lang tid vill du møtes nå, når det er juling inne i bildet!? du har faen ikke tørt å møte meg før, hvorfor tørr du plutselig nå?!! føler deg vell mere Barsk nå siden du kjører kur eller?? haha..

jeg driter i deg, å jeg driter i hva du har svindla meg for.. hvis du tror jeg gidder å bruke tiden min på sånne som deg, tar du grundig feil.. du er ikke verdt det, du er ikke verdt en dritt.. ja, jeg skylder deg et besøk, men det behøver faen ikke bety at du er verdt turen !!

Taper !

Hadde jo lagt ut link til facebookprofilen hans i denne tråden.

Fikk en illsint telefon fra kameraten hans i dag der han kom med direkte trusler mot meg for dette... Han hadde tydeligvis ikke guts nok til å ringe selv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...