Gå til innhold

billig bilig turbo kit må bort haster, komplett


///M3///
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når første post er endret til "hehe" så må du/dere ikke regne med å få noe som helst, uten å måtte hente penga tilbake på en eller annen måte...

Litt av en luring denne figur´n :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyfaen.. hvordan i helvette er det mulig og bli så fordømt dum oppi hodet? når fu først svinder 2-3 stykker så endrer man første post til " hehe " og jada, alt er bare i skjønneste orden... kjenner jeg blir såå sur, han ødelegger masse for alle oss andre her på forumet med og drive med sånt møkk!! noen bør dra hjem til han og lære han hvordan man ikke svindler folk.. og gi han en lekse så han aldri tørr og tenke tanken på og gjøre noe sånt igjen! jævla tulling!

sikkert mye stavefeil og diverse stygge ord her.. men blir så sur på sånne ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg blitt svindla av en sånn tulling hadde jeg først og fremst ringt foreldra(om han bor hjemme) og fortalt hva poden driver med, og om ikke han/dem fikser opp får man ta det på en annen måte som funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sku ønske han bodde nærmar, men er en snill kar på forumet som har tilbydd å prøve å få tak i han å hente pengene mine, eller turbokitte... skal gjerne betale en 500ings til den som får skaffet turbokitte eller pengene mine tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten prøvetid selv desverre etter et lite raseri utbrudd ;) men han ba meg jo komme da !! jeg personelig er ferdig med å banke opp folk. ender bare galt med mitt tempramang. men, er nok ikke umulig å få tak i han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...