NeonMuffler Skrevet Mai 28, 2011 Skrevet Mai 28, 2011 han virker ikke så lur nei, haha, for en tulling! er så lei sånne idioter, skulle hatt juling
liffi Skrevet Mai 28, 2011 Skrevet Mai 28, 2011 Får da håpe det kanskje han har endra seg siden sist !! hvem veit
wagon Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 Hadde jo lagt ut link til facebookprofilen hans i denne tråden. Fikk en illsint telefon fra kameraten hans i dag der han kom med direkte trusler mot meg for dette... Han hadde tydeligvis ikke guts nok til å ringe selv..... Ville bare latt den linken ligge jeg.. send den over så kan jeg legge den ut Svindlere har man lite til overs for Det er i hvert fall bare å sperre brukeren, slike folk har ingenting å gjøre her inne.
Gullfisk Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 Håper han får så mye juling at han ikke klare og legge inn et "billig billig" turbokit igjen ! Admin børr vertfall sperre bruker, evt ip adresse!
wagon Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 Er vel den fyr´n her: https://www.facebook.com/profile.php?id=757038984
tonyku Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 Er vel den fyr´n her: https://www.facebook.com/profile.php?id=757038984 Kansje jeg skal legge han til som venn...bare for å vise at jeg har større muskler og finere briller :P
liffi Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 Kansje jeg skal legge han til som venn...bare for å vise at jeg har større muskler og finere briller :P +1
Lamek Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 Jeg hadde aldri gitt opp. Ring alle vennene hans, slekt og famiie.. fortell dem hva han driver med.. har jo hele navnet hans så er ikke vansklig å finne ut hvem foreldre er f.eks. søk opp navnet hans på gulesider så har dere adressen så da ringer dere bare rundt til naboene hans å sier at du prøver å få tak i fyren da han er en svindler osv...
vrossi46 Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 det som e latterlig e no at noken gidde å gjere sej til kjeltring over noken får tusen krone.. e han so udugeli at han ikje greie å få sej jobb lr..?
ALPINA-B6 3.5 Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 hehe.. Folk blir tøffe med ole bole vettu Leif HEHEHE Og mesteparten av dritten er bare vann i kroppen.. Ja, noen blir tøffe av alkohol, denna karen blir tøff på imsdal:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå