316 Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Legg ut dine bilder her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Lyst og se bilder fra banen, av en LM Blå e39 M5 om noen har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 ...og gjerne en gammal E34 M5 Touring med "Bristolgarasjen" logo på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Jeg skal se over hva jeg har, men glemte tele linsa hjemme så ble nesten bare bilder av de som kjører av banen Men skal få lagt ut det beste av det jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Bilder Noen til å begynne med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 BilderNoen til å begynne med Legg ut et annet sted en bare facebook da xP har ikke sånn drit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 noen som har av en svart 2 dørs e30 som kjørte mye på fredagen ? Med mye hjulrøyk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 noen som har av en svart 2 dørs e30 som kjørte mye på fredagen ? Med mye hjulrøyk E30 "Arctic Truck Edition" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 skulel hatt no bilder av e28'n også jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Rakett, Ragnar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 noen som har av en svart 2 dørs e30 som kjørte mye på fredagen ? Med mye hjulrøyk E30 "Arctic Truck Edition" hehehe Ja, har plass til mye luft i hjulhusa jeg Slapp å knuse bånnpanna etter at jeg dro ut i sanda og så skulle krysse de høye curbsene igjen da Så bakkeklaringa var jo kjekk der og da Hadde vært fett med noen bilder av doningen, den var jo nypolert for anledningen også eeeeeeeeeeeeehhhh *kremt* spruddel, du som campa med robert og oss eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 spruddel, du som campa med robert og oss eller ? husker hvertfall jeg hilste på robert og "rakett" nede på campen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Gromt å se bilen i aksjon Rakett, trivelig å hilse på deg også! Ble store mengder blårøyk og utrolig fett å se på kjørestilen din!! Har en liten filmsnutt jeg skal prøve å få lastet opp her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 hehe, takk i like måte morty og foss! Var ikke helt edru da vi sto og sikla på m88'en din da morty hehehe, men husker at det så strøkent ut Du fikk tak i LMM eller foss ? Så at du var ute å herja i slutten av søndagen ihvertfall ! Jeg ble jo anklaget for å ha sladda forbi rescue bilen, noe jeg ikke gjorde... Så jeg fikk kjøreforbud. Derfor ble det ikke kjøring på meg på søndag fikk bare brukt opp 12 hjul og, skuffa KingB, neste gang er det coil overs på bilen, må få slutt på denne arctic truck mobbinga!! EDIT: men BILDER da ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 hehe, takk i like måte morty og foss!Var ikke helt edru da vi sto og sikla på m88'en din da morty hehehe, men husker at det så strøkent ut Du fikk tak i LMM eller foss ? Så at du var ute å herja i slutten av søndagen ihvertfall ! Jeg ble jo anklaget for å ha sladda forbi rescue bilen, noe jeg ikke gjorde... Så jeg fikk kjøreforbud. Derfor ble det ikke kjøring på meg på søndag fikk bare brukt opp 12 hjul og, skuffa KingB, neste gang er det coil overs på bilen, må få slutt på denne arctic truck mobbinga!! Ga opp letingen. Ikke lett å skaffe en slik del. Valgte å prøve noen runder i dag, men ble bare sladding på delgass. Dør ut på høy belasting. Men var gøy fordet. Må vende meg litt mer til håndbrekket også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå