Gå til innhold

Samletråd for bilder fra Gatebil 2011

316
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

noen som har av en svart 2 dørs e30 som kjørte mye på fredagen ? Med mye hjulrøyk :)

E30 "Arctic Truck Edition" ;)

hehehe ;)

Ja, har plass til mye luft i hjulhusa jeg :P

Slapp å knuse bånnpanna etter at jeg dro ut i sanda og så skulle krysse de høye curbsene igjen da :P Så bakkeklaringa var jo kjekk der og da :)

Hadde vært fett med noen bilder av doningen, den var jo nypolert for anledningen også eeeeeeeeeeeeehhhh *kremt*

spruddel, du som campa med robert og oss eller ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, takk i like måte morty og foss!

Var ikke helt edru da vi sto og sikla på m88'en din da morty :P hehehe, men husker at det så strøkent ut :)

Du fikk tak i LMM eller foss ? Så at du var ute å herja i slutten av søndagen ihvertfall !

Jeg ble jo anklaget for å ha sladda forbi rescue bilen, noe jeg ikke gjorde... Så jeg fikk kjøreforbud. Derfor ble det ikke kjøring på meg på søndag :(

fikk bare brukt opp 12 hjul og, skuffa :(

KingB, neste gang er det coil overs på bilen, må få slutt på denne arctic truck mobbinga!!

EDIT: men BILDER da ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, takk i like måte morty og foss!

Var ikke helt edru da vi sto og sikla på m88'en din da morty :P hehehe, men husker at det så strøkent ut :)

Du fikk tak i LMM eller foss ? Så at du var ute å herja i slutten av søndagen ihvertfall !

Jeg ble jo anklaget for å ha sladda forbi rescue bilen, noe jeg ikke gjorde... Så jeg fikk kjøreforbud. Derfor ble det ikke kjøring på meg på søndag :(

fikk bare brukt opp 12 hjul og, skuffa :(

KingB, neste gang er det coil overs på bilen, må få slutt på denne arctic truck mobbinga!!

Ga opp letingen. Ikke lett å skaffe en slik del. :(

Valgte å prøve noen runder i dag, men ble bare sladding på delgass. Dør ut på høy belasting. Men var gøy fordet. :) Må vende meg litt mer til håndbrekket også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...