wabby Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Hei, trenger en staut kar som har lyst å hjelpe ei venninne av meg med å flytte litt 31 mai? Er ikke snakk om så mye, men hun har ingen bil. Vi snakker om 10 kasser ca , en tv, to madrasser og en kommode. Du trenger ikke å bære, men må kjøre June Helander MOB: 40071130 Utrolig hva bimmers har klart å hjelpe til med før, så hadde vært nice om vi kunne trå til litt her og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Kan legge til at June er fotograf og tar gjerne en fotoshoot av bilen til en verdi av 1500,- ++ om ønskelig http://www.fotografhelander.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 legger du ut ett bilde av veninna di? kansje det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 bare å gå inn på den linken så kan du se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Ingen som har lyst å hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 hadde det vært i oslo område hadde vi nok stillt opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 En av de bedre trådene her inne på lenge Hadde jeg bodd i Trondheim så hadde det vært tøft med en fotoshoot. Burde jo være ypperlig for trøndere her inne dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danny91 Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 En av de bedre trådene her inne på lenge Hadde jeg bodd i Trondheim så hadde det vært tøft med en fotoshoot. Burde jo være ypperlig for trøndere her inne dette da? jeg tenkte på det samme:p bare synd at jeg bare hadde hatt muligeter å ta bilde fra passasjer siden, ekke kult å se bulken på førersiden=( spander bensin og skaff meg betalt fri fra jobben, så stiller jeg opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Bensin hadde nok gått ok, betalt fri fra jobb er det nok værre med :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Forrige gang jeg skulle hjelpe vennene dine med noe endte jeg opp med en 85 Jetta på tunet Har desverre ikke mulighet til å hjelpe til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Sant, men den Jettaen ville du ha Begynner å brenne litt på dass for henne stakkars. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Fra hvor og til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Ring og hør, jeg er dessverre ikke kjent i området. Men kan ikke tro det er langt da hun skal bo i samma byen. Hun er fortsatt våken, send evt sms om du føler det er for sent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGN90 Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 kanskje litt seint ut, men undersøk om kor langt evt det er, orker ikke å kjør land å strand:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 kanskje litt seint ut, men undersøk om kor langt evt det er, orker ikke å kjør land å strand:P Så vanskelig å sende en tekstmelding og spør? Du kan nok være den reddende engel, i morgen må hun flytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå