espulus Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Da var den gamle bilen solgt, og "ny" E60 innkjøpt! Er veldig fornøyd med bilen så langt, og råder andre til å kjøpe E60.. For en så kompakt og god bil å kjøre har jeg ikke vært i nærheten av på lenge! Bilen er en 520i, som har rullet 125.000km. Det eneste jeg kan utsette på bilen, er motoren.. Kunne godt ha tenkt meg en 525i, selv om 520i'n faktisk overrasket meg i forhold til 520i E39, og min gamle E36 323i. Utstyrsmessig er den helt grei. Legger ved en liste: Helårsdekk Lettmet. felg vinter Metallic lakk Vinterhjul Xenonlys Cruisekontroll Elektrisk sete u. memory Elektriske speil El.vinduer Farget glass Handsfree-opplegg Kjørecomputer Klimaanlegg Midtarmlene Multifunksjonsratt Navigasjonssystem Oppvarmede seter Original telefon Radio/CD Regnsensor Sentrallås Servostyring Skinninteriør ABS-bremser Airbag foran Antiskrens Antispinn Sideairbager Startsperre Stålbjelker Planer for bilen er full M-tech, M5-felger og svak soting av alle sideruter + bakrute. Ellers vet jeg ikke noe mer jeg kan gjøre med den. Kom gjerne med tips! Også lurer jeg på en ting.. Hvordan er det å chippe disse motorene? Vet egentlig ingen ting om E60, så hadde vært greit med så "rett-fram-info" som overhodet mulig Her er noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Kommer med mer info og flere bilder etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Gratulerer med skikkelig bil såg meget bra ut denne ja, liker planene dine og. Hvite Ae, shadow, og hvite spredere er ikke feil på disse bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Blir nok hvite AE etterhvert ja Skal på Strandveien på onsdag for å fikse div. lys Mangler kjørelys og AE på en side Shadow har jeg lett litt etter, men finner ikke noe spess Får vel se litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 burde nesten droppa m-pakke og bare fått på senk og felger for å skille deg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Hehe, kanskje det :b Må uansett på med ny fanger.. Riper og kjøpesenterskader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 kjøp noe annet enn m-fanger...alpina? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Tja, hvorfor ikke .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 btw....fin bil, med rett fargekombo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Gratulerer med pen bil! Må si meg enig i at Alpina front hadde vert helt nydelig på denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Takk for det! Noen som kan gi meg en link til en Alpina-fanger? :b Sitter på iPhone, så litt stress å søke så mye :b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 http://www.schmiedmann.no/5_serie/E60/u ... tm#1934825 Nederst på siden der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 http://www.schmiedmann.no/5_serie/E60/utstyr_og_tilbehoer/utstyr-styling-utvendig/side5.htm#1934825Nederst på siden der. Det er jo bare frontspoilerleppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Får jo ikke mere enn leppa da.. Finnes ikke noen egen fanger fra alpina til E60. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå