Gå til innhold

Garasjerydding - Div E39 deler (frontfanger, foringer etc)

Anbefalte innlegg

Skrevet

E39'en min er borte, men det ligger fortsatt noen deler igjen her. Noe brukt og noe nytt:

-Støtfanger (facelift/standard). Uskadet. komplett med grøftelys og alle plastdeler. Mangler dyser for lyktespylere. Farge: Titansølv. Selges kr 1500,- (åpen for bud på denne)

-Casterstagforinger. 2 sett, begge ubrukte. selges kr 100 pr sett

-Powerflex bærearmsforinger foran. 1 sett, ubrukt. Selges kr 200

-Powerflex stabstagforinger foran. 1 sett. ubrukt. Selges kr 100

-2 stk originale støtdempere bak til sedan. Gått ca 75000km. Helt i orden. Gis bort.

-Komplett sett med standardfjærer til sedan. Gått ca 75000km. Helt i orden. Gis bort.

-Faceliftnyrer, Originale. (Krom i ramme, men ikke riller). Gis bort.

Alle delene har stått på en 525i sedan fra 2001.

-Har i tillegg en Dension Gateway 100 (Ipodadapter) liggende. denne skal passe både E46 og E39. med businessradio. denne har heller aldri vært montert. Ligger i eske. selges kr 500. (Nypris, godt over 1000. Kjøpt hos bilradiospesielisten for et par år siden).

Alt befinner seg i Bergen, og jeg er lite giret på å sende noe av dette.

Ring 90906612, eller send pm.

Skrevet

Et bilde av fangeren:

w7kf7wmudgw05c3opr0j.jpg

Kan forresten tidvis være vanskelig å nå på tel. men da er det bare å prøve igjen senere.

• 4 weeks later...
Skrevet

Ikke til M-Tech nei. Det ene paret er Lemførder (original) De har vært presset ut av casterstagene (da jeg heller satte i poweflex), men har aldri vært montert på bil. Det andre paret er jeg usikker på, men det er alt.-deler fra Koed.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...