*MrB* Skrevet Mai 23, 2011 Skrevet Mai 23, 2011 E39'en min er borte, men det ligger fortsatt noen deler igjen her. Noe brukt og noe nytt: -Støtfanger (facelift/standard). Uskadet. komplett med grøftelys og alle plastdeler. Mangler dyser for lyktespylere. Farge: Titansølv. Selges kr 1500,- (åpen for bud på denne) -Casterstagforinger. 2 sett, begge ubrukte. selges kr 100 pr sett -Powerflex bærearmsforinger foran. 1 sett, ubrukt. Selges kr 200 -Powerflex stabstagforinger foran. 1 sett. ubrukt. Selges kr 100 -2 stk originale støtdempere bak til sedan. Gått ca 75000km. Helt i orden. Gis bort. -Komplett sett med standardfjærer til sedan. Gått ca 75000km. Helt i orden. Gis bort. -Faceliftnyrer, Originale. (Krom i ramme, men ikke riller). Gis bort. Alle delene har stått på en 525i sedan fra 2001. -Har i tillegg en Dension Gateway 100 (Ipodadapter) liggende. denne skal passe både E46 og E39. med businessradio. denne har heller aldri vært montert. Ligger i eske. selges kr 500. (Nypris, godt over 1000. Kjøpt hos bilradiospesielisten for et par år siden). Alt befinner seg i Bergen, og jeg er lite giret på å sende noe av dette. Ring 90906612, eller send pm.
*MrB* Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Skrevet Mai 24, 2011 Et bilde av fangeren: Kan forresten tidvis være vanskelig å nå på tel. men da er det bare å prøve igjen senere.
*MrB* Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Skrevet Juni 21, 2011 Nyrene er borte, og det samme er fangeren. Har fortsatt foringene liggende.
RS-Heggem Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Er vel ikke til M-tech understell? Hvilken produsent er det på casterstag-foringene?
*MrB* Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Skrevet Juni 21, 2011 Ikke til M-Tech nei. Det ene paret er Lemførder (original) De har vært presset ut av casterstagene (da jeg heller satte i poweflex), men har aldri vært montert på bil. Det andre paret er jeg usikker på, men det er alt.-deler fra Koed.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå