Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo takk den kommer seg=) En liten frontskade på gatebil som står for tur nåda. men forsikringen er trege. Ser råflott ut bilen din også! Kledde rødt godt. :)

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

takk for det :D

hvilket selskap har du da? hos meg var forsikringen veldig kjappe med å få alt ordnet etter jeg havnet i grøfta.

har forresten vært på brages for å høre etter pris på hartge eksos, spørs om det ikke blir neste oppgradering :)

• 1 month later...
Skrevet

lite updates på gang her.. bilen brukes bare veldig masse :P

går mest i båt for tiden og gidder ikke begynne med senking nå rett før vinteren. spørs om det ikke blir noe til våren dog :D

• 3 months later...
  • 1 month later...
Skrevet

takktakk :D

godt mulig det, bor ikke langt unna, så kjører der omtrent hver dag :P

bilen vurderes solgt forresten, ligger tråd i salgsforumet :)

Skrevet

Fin bil og veldig bra rødfarge på denne.

Han har jo hatt bilen i snart et år å da er det vel på tide å selge :) jeg har aldri hatt en bil så lenge.

Men heller aldri en så ny bil

Skrevet

selger da jeg er på jakt etter e90 325d/i lci :) er så fornøyd med bilen at jeg vil ha ny e90, bare med litt mer motor, også er det jo kjekt med litt forandringer innimellom :D

forsåvidt enig med deg der jojr, har aldri hatt et kjøretøy så lenge som denne bilen, hehe :P

Skrevet

tenker du på 325 nå? isåfall varierer det mye.. ser på biler fra tyskland ettersom utvalget er mye bedre der. men det runder fort 350k :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...