325ti Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Jo takk den kommer seg=) En liten frontskade på gatebil som står for tur nåda. men forsikringen er trege. Ser råflott ut bilen din også! Kledde rødt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 takk for det hvilket selskap har du da? hos meg var forsikringen veldig kjappe med å få alt ordnet etter jeg havnet i grøfta. har forresten vært på brages for å høre etter pris på hartge eksos, spørs om det ikke blir neste oppgradering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 If som behandler saken min. syns de kunne vert litt mer effektive ja. Eksos gjør seg vet du=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 nydelig bil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Noen updates? Fin bil btw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 lite updates på gang her.. bilen brukes bare veldig masse går mest i båt for tiden og gidder ikke begynne med senking nå rett før vinteren. spørs om det ikke blir noe til våren dog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Flott bil Anders! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 flott bil, elsker rødfargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Tror jeg sp bilen på lerstadveien på søndag! Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 takktakk godt mulig det, bor ikke langt unna, så kjører der omtrent hver dag bilen vurderes solgt forresten, ligger tråd i salgsforumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Hvorfor skal du selge??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Fin bil og veldig bra rødfarge på denne. Han har jo hatt bilen i snart et år å da er det vel på tide å selge jeg har aldri hatt en bil så lenge. Men heller aldri en så ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 selger da jeg er på jakt etter e90 325d/i lci er så fornøyd med bilen at jeg vil ha ny e90, bare med litt mer motor, også er det jo kjekt med litt forandringer innimellom forsåvidt enig med deg der jojr, har aldri hatt et kjøretøy så lenge som denne bilen, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Sant nok Hva ligger disse i pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 tenker du på 325 nå? isåfall varierer det mye.. ser på biler fra tyskland ettersom utvalget er mye bedre der. men det runder fort 350k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå