pedro Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 Fortsatt endel deler til salgs. Hjerne Dynamo Starter Lmm Luftfilterkasse og servopumpe. P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 Hei BUMPER Hjerne Dynamo Starter Lmm Luftfilterkasse og servopumpe. GI BUD SKAL BORT P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touringbernhard Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 jeg trengte ikke allikavel! så det får finne seg en annen plass.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 Alt er kastet bortsett fra Hjerne Dynamo Starter Lmm Luftfilterkasse og servopumpe. P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touringbernhard Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 mye skal du ha for servopumpen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 Hei Alt er kastet bortsett fra Hjerne Dynamo Starter Lmm Luftfilterkasse og servopumpe. P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp3edyy Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 pris på hjerne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2011 Alt annet bortsett fra Hjerne Dynamo Starter Lmm Luftfilterkasse Servopumpe og belg er kastet. Selger også ett M20 B20 innsug med dyser. 100 lapp hvis det hentes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Når du sier: Motoren har defekt topp/pakning/ lar seg ikke lufte. Mener du da at det er trykk i radiatorsystemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 Alt annet er kastet enn Hjerne Dynamo Starter Lmm Luftfilterkasse og servopumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Ja det er greit det. Men jeg har det samme problemet med en jeg har stående så da lurte jeg på om du kunne utdype deg litt bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 Bumper dette nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 Alt fra M50B20 er kastet bortsett fra Hjerne Dynamo Starter Lmm Luftfilterkasse og servopumpe. P Masse deler fra E36 sedan og bakluke fra coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Har også ett strøkent M5ratt fra samme bil som selges for 2000! P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Pene sorte dørtrekk med trelister til E34. -Hjerne -Dynamo -Starter -Lmm -Servopumpe -Luftfilterkasse Gi BUD Må bort nå da jeg mangler lagerplass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå