xibriz Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 Jeg har søkt litt rundt på nettet uten å funnet noe serlig med svar. Jeg trenger å bytte de indre mansjettene på begge sider fremme på en E30 ix. Hvordan skal jeg klare dette? Kan stikkakselen løsnes fra diffen på en eller annen måte? Jeg har ikke sett under bilen enda, bare sett på bilder på internett
Kvasi Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=208443
xibriz Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Skrevet Mai 25, 2011 Takk for link Men det var dårlige nyheter der Jaja.. jeg får bare mote meg opp i noen uker
Kvasi Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 Ser ikke ut som det er plankekjøring nei, men gidder man å plages lenge nok er det tydeligvis mulig
xibriz Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Skrevet Mai 25, 2011 Har en E34 stående som skal vrakes, lurer på om denne har slike CV-ledd på stikkakselen bak? Kanskje jeg da kunne øvd meg litt på den
xibriz Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2011 Ok, nå må jeg faktisk bytte den mansjetten Noen som vet om jeg trenger noe mer enn selve mansjetten? Noen pakninger når man demonterer CV-leddet? Jeg tenkte at jeg demonterer det ytre CV-leddet slik at jeg slipper å dra ut hele stikkakslingen.
xibriz Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Skrevet Januar 15, 2012 Kan nevne at jeg nå har gjort det, og det var ikke noe problem i det heletatt. Tok meg god tid å brukte ca. 3 timer. Ingen spesialverktøy nødvendig heller.
Nickolay Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 Hei holder på med samme greiene her. men jeg lurer på hvor kan man få kjøpt komplett ny drivaksel framme på passasjer siden på bmw e30 325ix. har sett på drivleddet til BMW x5 og det ligner veldig. men om det passer gjør det nok ikke. har uansett demontert helle akselen fra huset under bunnpanna. trenger komplett nytt drivledd. Mvh Nickolay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå