bmw-freak Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 hei. lurer på om noen har god peiling på startsperr. på nøkkelklippet har jeg ein godkjenningspinne til startsperret, denne må jeg trykke ned på en diode/lesar for å starte bilen. så klipte jeg av ledningene på dene dioden/lesaren, skulle legge den opp en ann plass. men etter dette startet ploblemet, koblet sammen ijenn ledningene å prøvde å starte. men til ingen nytte. dioden blinker som vanligt, kansje ein smule raskere enn før . men selve godkjenningspinnen på klippe lyser ikke?? noen som vet vordan man fikser, eventuelt nulstiller?
bmw-freak Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Skrevet Mai 25, 2011 er ikke det mye arbeid? hvis jeg setter i en hjerne uten startsperr da, kan de funke uten å koble om på noe??
baremats91 Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 den startsperra du har tror jeg ikke er original, startsperre ble ikke levert på bilene før enn etter 95 modellene da de fikk EWS. så regner med den startsperra er kobla mellom tenningslås og sikringsboks i motorrummet
TRF Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 +1 baremats. Dette er uroriginal og dermed ofte ikke så vrient å bli kvitt.
bmw-freak Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Skrevet Mai 25, 2011 okay. det jeg og trudde. så da er de bare å følge ledningene fra dioden å få vekk driten?? takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå