Gå til innhold

Kontorskap gis bort - Molde (Slett, det er ordnet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. La ut noen kontorskap her for en måneds tid siden da de lå i Trondheim. De er nå fraktet til Molde. De blir sendt til årødalen(søppeldynga i Molde) om ingen vil ha de gratis. Dette skjer i morgen. De var dønn strøkne og har muligheter for låsing.

I dette øyeblikk ligger de bakpå Hiluxen på vei til Molde, derfor vanskelig å finne den gamle tråden som også har bilder. Send PM om interesse. Skapene er kanskje litt våt nå da de ligger bakpå, men de er laminert så de burde tåle såpass.

Skrevet
Kan du utdype hva slags skap det er snakk om.

Er det type arkivskap?

Hei. Beklager sent svar, har vært på farten og la ut innlegget via Tapatalk da jeg ikke var sjåfør.

Skapene ser slik ut som i linken under (den gamle annonsen jeg la ut).

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... w=previous

Reset her inne var først med PM og venter på svar fra han. De ryker på dyngen i 10-11 tiden i morgen om ingen vil ha de. De har ligget bakpå Hiluxen fra Trondheim ikveld, og håper de ikke har tatt vannskade, tviler da de er laminert. Skal sjekke dette i morgen tidlig. Om interesse send meg en PM med nummer så kan jeg si ifra med en gang jeg har sett tilstanden på de (for mørkt og for sliten ikveld til å sjekke). Så om jeg ikke hører noe fra Reset innen 10-11 i morgen, så er du neste :)

De må uansett hentes før klokken 15:00 i morgen, da jeg er opptatt fra da. Kan være behjelpelig med frakt innen en rimelig avstand :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...