Gå til innhold

motorsportanlegg ved Follestad - dt.no

Glenno
 Share

Anbefalte innlegg

Leser dt.no angående folkemøte om det planlagte Oslofjord Panoramic Racepark (OPR).

Syntes dette var da svært så sakelig kommentar, he he :stupid: "Det er bevist at bilspill på data skaper aggressivitet. Blir folk like aggressive av å se billøp “live”. Vil de 30 000 tilskuerne som skal kjøre hjem etterpå være så aktpågivende og varsomme som Veitrafikkloven krever når de kjører hjem, undres Pål Jensen fra Støyforeningen".

http://rha.no/nyheter/nyttig-nering-ell ... -1.6258630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo det at mange av de som sitter i styr og stell som er imot dette mener nettopp dette, har tanken streifet dere på hvorfor det er så lite motorsportsendinger på Norsk Tv iforhold til Svensk TV?

En annen ting er jo at det er ikke framlagt noe ulykkesstatistikk på før og etter Vålerbanen ble bygget såvidt jeg veit. Hadde vært artig å sammenlignet før og etter banen ble bygget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For egen del har jeg ikke gjort meg opp tanker motorsendinger norge vs sverige. Det må vel være holdinger kansje hos de som styrer sendinger og påvirker kansje?

Jeg ser det kansje kan være problem at noen blir gira etter hvert på stevne men der må holdingsskapning inn i større grad. Jeg sjønner også at støy kan være et problem men det må da finnes måter dempe støy i form av vegger... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser jo hva politikerene vil ,sende pengene ut av landet og høyne avgiftene .

Men vi er jo verdens mest godtroende folk så vi stemmer vel på jens Bløffenberg og sosialistene igjen.

Men hadde alle kjørt i 30km/t så hadde det ikke vert noen døds ulykker .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...