Mr.Silver Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Har stooor trua Med 20", film på ruter og litt senk så er bilen ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Har stooor trua Med 20", film på ruter og litt senk så er bilen ferdig Hehe.. Du følge med ja! Træng otj nå mer einn d småtteriet dær nei for att det ska bli knaill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Flott kombinasjon. Er den mest praktiske løsningen dette mtp. renhold og tofarget interiør, men personlig synes jeg det er finere når også nedre del er lys, men da må det vedlikeholdes så det ikke blir mørkt og stygt, men smaksak. Men i hovedsak er det MYE finere med et velholdt lyst interiør enn kjedelig sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Har stooor trua Med 20", film på ruter og litt senk så er bilen ferdig Jasså ja.. Blir det en "lang" tur på sjøen denne gangen???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Har stooor trua Med 20", film på ruter og litt senk så er bilen ferdig Jasså ja.. Blir det en "lang" tur på sjøen denne gangen???? Alle turer på sjøen er lang, men denne kan muligens bli litt lengre ja Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Hmm, tenkte meg det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Flott interiør synes jeg. Jeg liker slike farger, men hadde jeg hatt valget mellom sort og beige hadde jeg tatt sort. Ikke nødvendigvis for at det ser best ut men vet at det er "bankers" uansett ved salg. Få folk som ikke liker sort og ikke kunne kjøpt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Det der er faktisk det optimale interiøret i en E60, etter min mening. Beige skinn med svart interiør og mørk bil er en utrolig pen kombinasjon. Mørk bil med svart interiør, blir dystert synes jeg. Det fungerer, men blir litt "Darth Wadar" stemning av det.. Samtidig liker jeg heller ikke de helg beige interiørene hvor "alt" er beige. Det blir litt for mye av det trivlige.. Hadde det i en E39 før og det var et heft og holde rent. Har nå grått interiør i min E60, det er nitrist det! Ikke er det lyst og trivlig, heller ikke mørkt og badass. Det er bare kjedelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå