bragstad82 Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Jeg har montert Dension Gateway 500 + BTA1500 (bluetooth) i min e61, 2006 mod med navipro. Nesten alt fungerer utmerket, men sliter litt med denne bluetooth saken. Mobilen kobler seg opp mot BTA1500 og jeg kan lytte til musikk fra telefonen. Jeg kan også snakke og lytte til samtaler via høytalerene i bilen. Problemet er at jeg ikke kan styre mobilen via I-driven, ringe opp, ta imot samtaler eller se noen info på skjermen. Noen som har erfaringer rundt dette? Må bilen programmeres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinho Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Kanskje litt OT, men hvor kjøpte du denne? Robin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Vil tro det heller er at telefonen du har ikke er 100% kompatibel, har du prøvd en annen telefon? En jeg kjenner har den nye X3en, hans HTC virka dårlig med iDrive. Mens iPhone virka bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bragstad82 Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Kjøpte den på bilradiospes.no Prøvde med en iPhone 4, samme resultat som med min nokia n900. Får bare koblet den opp mot gateway dingsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lrudlang Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Heia, Samme utfordring her, "No phone installed" i iDrive, men jeg kan ringe/motta samtaler via GW500 og BTA1500. Bavaria i Stavanger skal ha 4-5000 for å skru på bluetooth funksjonaliteten...synes dette er veldig drøyt nå det ikke er hverken hw eller sw involvert.. Fant du ut hva du måtte gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bragstad82 Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Hei. Har ikke fått gjort noe ennå, men har en plan om å dra innom en Bmw forhandler å høre...en gang. 4-5000,- var jo meget drøyt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bragstad82 Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2014 Etter å ikke ha tenkt mere på dette problemet, var jeg tilfeldig innom Levanger Elektroservice for å høre om de hadde utstyr for å kode inn nytt batteri. Det hadde de og jeg spurte om de hadde mulighet for å aktivere blåtannfunksjonen i samme slengen. Takk til Levanger Elektroservice for at jeg i dag fikk skikkelig handsfree i bilen med telefonbok og full pakke på i-drive skjermen! (ting tar tid ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå